urquattro-island Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Her kommer nord europas störste bil og mc bane naa, tror du jeg gleder meg ellerþ..................:hailvw :w00t dette blir helt sjef vil jeg tro... http://www.icelandmotopark.com Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 har dere sportsbiler der oppe i det heletatt? sist gang jeg var på island, så jeg bare biler med 42" hjul og snøscootere... og mye bra damer! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Sinnsyk bane! :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 har dere sportsbiler der oppe i det heletatt?sist gang jeg var på island, så jeg bare biler med 42" hjul og snøscootere... og mye bra damer! :D det er da noen, ikke mye. Men naa vil det jo helt klart vokse... :disco men ja myyyeee bra damer, og det beste er at det er 2 damer pr mannehode....:biker Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Island? 2 Damer pr. hode? Hvem flyr dit?! :D Racerbane blir jo gull da :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Island? 2 Damer pr. hode? Hvem flyr dit?! :D Racerbane blir jo gull da :) banen blir syk ja, du kan fly med iceland air eller med sas... og om du tar en tur du vil ikke angre om du liker en fuktig natt paa byen..:disco all night long, stenger vel saan 7-8 om morgenen... Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 og det beste er at det er 2 damer pr mannehode....:biker Altså 4 damer pr mann? ;) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 men hvordan er det med ''racerbiler'' på island? har ikke dere mest høye biler med ballonghjul? ( pravda råkker...kult utested :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 mye höye biler paa 44-50"dekk, knall for offroading og til a kjöre paa jökull. men samt töft og se paa. joa det er da noen race biler her, er litt anderledes da de fleste kjöper seg nyere biler da laan er billig og, mange islendiger er rike. Det er mye penger her paa den lilleöya gitt.. :hvaskjera men blir b edre neste aar naar banen blir ferdig. :win Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 var på island for noen år siden, og så egentlig vanvittig mange imprezaer der! var sikkert mange biler jeg ikke så på grunn av damene som gikk forbi:partyon: :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Høres ut som jeg må ta meg en tur bort dit å lufte svansen. Vente til banen er ferdig så jeg kan ta en testkjøreturir Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Ser ikke helt poenget med bane der oppe :P Er det mulighet for ferge dit eller noe slikt uten at det koster skjorta? Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 En grunn til at de bygger den svære bana der er vel at flere folk skal besøke øya? Island må jo være kjent for mer enn store isbreer, biler med ballong-hjul og vulkaner. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 En grunn til at de bygger den svære bana der er vel at flere folk skal besøke øya?Island må jo være kjent for mer enn store isbreer, biler med ballong-hjul og vulkaner. Og ett bra utvalg pene damer? :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg