DaNnYb0y Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hei Jeg har et problem med min Opel Omega 3000 12v som jeg nettopp har kjøpt. Den vil plutselig ikke starte. Før har den startet uten problemer, men altså ikke nå. Hvis jeg prøver å starte den så "filer" den bare på starteren. Hvis jeg samtidig pumper litt på gassen, så begynner motoren å starte, men dør like fort ut igjen, ettersom den ikke kommer opp på turtall. Dette ble litt dårlig forklart, men noen som har noen ideer på hva som kan være feil? Hva bør jeg sjekke? Jeg antar at det ikke er noe med selve motoren, da lysene på dasjbordet ikke peker på dette... På forhånd takk for hjelpen og god jul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Sjekk bensinpumpa de, sjekk bensinfilter. kan være tett, Eller skru av bensinledningen, og dra på starter og se om motoren får bensin, prøv dette først, hvis ikke kan jeg se litt mere på det, men kan vel med 99 prosent sikkert på at det er noe med dette, høres slikt ut ihverfall fra hva du komenterer. god jul Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg