Gå til innhold

Forts uvanlig søndags kveld

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

Jeg var faktisk øyenvitne til denne ulykken, jeg sto ved rimien der sammen med noen kamerater for vi drev å så på en russe bil. Sto der å snakka så kom det først en ford mondeo i ganske høy fart, så kom denne nissanen da. Så ut for meg som om han girte ned og da fikk en liten skrens på bilen, deretter så prøvde han å rette den opp og da gikk det enda værre og han dro ut i skauen.

Å kjøre så fort som han gjorde der, vil jeg kalle uansvarlig. Det er 50 sone der ikke sant?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nedgiring i sving er som boxer sier, som å trekke i berkke, helt på tryne, viser uerfarenhet... jeg har gjort det èn gang (utenom med vilje såklart), og da endte jeg opp med å dra ut av banen, hoppe over en jordhau på en halmeters høyde, inn igjen på banen (grus), sladde litt og kjøre videre, kjempegøy, bilcross e konge, bare du får bilen transportert :(

Ellers har jeg brukt dette trikset istedenfor håndbrekket en del ganger, meget effektivt rundt svinger og slikt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Jeg var faktisk øyenvitne til denne ulykken, jeg sto ved rimien der sammen med noen kamerater for vi drev å så på en russe bil. Sto der å snakka så kom det først en ford mondeo i ganske høy fart, så kom denne nissanen da. Så ut for meg som om han girte ned og da fikk en liten skrens på bilen, deretter så prøvde han å rette den opp og da gikk det enda værre og han dro ut i skauen.

Å kjøre så fort som han gjorde der, vil jeg kalle uansvarlig. Det er 50 sone der ikke sant?

Aha, så det var dere som var der for å se på russebilen!

Pratet med jentene etterpå, de ble litt overrasket hehe...

Jau, det er 50-sone der, blir vel 60 ut på sletta. Men han kjørte nok litt mer enn 50 siden han klarte å rive opp et tre med roten.

Så du noen av gutta etter at de gikk ut av bilen? Sa de/gjorde de noe spesielt?

Skulle gitt 2000kr bare for å få sett det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Er det noen som kan ta noen bilder fra ulykkes stedet for å dokumentere litt? evt bremsespor, soneskilt, hvor bilen dro ut? Jeg er veldig nyskjerrig på denne episoden.

Har ikke digitalkamera :(

Han begynte vel å få problemer i begynnelsen av svingen, mellom en lang trafikkøy og en busslomme.

Grøftekanten på høyre side er "gravd opp" en 30 meter før stedet der det store treet ligger....Masse blader og drit i veien.

Men ingen bremsespor eller skrensespor - var jo vått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som om føreren var mest sint pga bilen i allefall. Det virket som om han var ganske nærme den trafikk øya ja, men den mondeoen som kjørte litt før han kjørte enda fortere (tror jeg).

Er ikke så smart å kjøre gris når du bare har hatt bilen i 2 dager og du kanskje har kjørt den i 2 timer på vått føre

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart en førerfeil, men det var jo litt uflaks å, det jeg mener med at det kunne ha skjedd hvem som helst er at han hadde bare hatt lappen en liten stund og alle gjør jo feil i starten.

Det er 60 der ja, men sletta er god for ihvertfall 200.

Tito (som eier/eide bilen) Er på sykehuset med rygg skader nå, får håpe det går bra med han da, rdl og dere andre som syntes det var så kult kan jo dra dit og le av han.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider