Gå til innhold

Forts uvanlig søndags kveld

Ranger emnet

Dr_BASS

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

Har du hørt om ordet FÅR noen gang?

Beklager godt du sier det for ellers så hadde jeg jo fortsatt og skrive det hele tida og det er jo ikke noe bra for dere andre på forumet her inne for da for dere jo vondt i hodet av å lese.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Fælt så rolig du forholdt deg i dag da, Candyman.

Hadde ventet et hissig personangrep hehe...

Men Loppa og Boxer har kanskje vært ute med pekefingeren igjen :D

Ble som sagt litt irritert over folk som ikke tenker seg om og ler av sånne ting i går, men jeg beklager det å jeg oppfører meg når andre folk gjør det, men jeg regner med at folk skjønner det.

Sånne episoder er ikke gøy så man ler ikke av det om folk ikke skjønner det så har de ingenting her inne å gjøre.

Ingen som har vært ute med non pekefinger nei, syntes egentlig det var greit at tråden ble stengt, er jo ikke no kult for han at alle sitter å diskuterer det å slenger dritt her inne. Og foresten, kall meg Ole:)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn!! Var borte å så på ulykkestedet i stad. :eek: Utrolig at han overlevde krasjet. Jeg og en kompis skal kanskje bort å knipse noen bilder med kamera etterpå, så kan dere få se. Men uansett: Kjipt for han. Bra at det ikke gikk værre med de i bilen. Var forresten en kammerat av meg som satt på med han...

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten.... Er delkasko sånn at han får igjen 50% på forsikkringen eller får han ikke igjen en dritt. Og om han hadde hatt full kasko, ville han da fått noen penger igjen dersom det hadde blitt bevist at han har kjørt i over 100 i 60 grense?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Han ville fått igjen penger hvis han hadde hatt fullkasko, men den kunne blitt avkortet.

F.eks - hvis skaden var på 10 000 kunne han bare fått 6000 igjen hvis det var bevist at han brøt trafikkreglene.

Hvis han har spart opp alle de pengene gjennom ungdomsårene :

SURT!!! Utrolig kjedelig, det var vel så og si livet hans nå.

Han er ikke pappagutt, vel? Da er det jo ikke så farlig

:D

Nei ikke pappagutt i det hele tatt, det er alle pengene han har tjent, fått i konf osv, så det er jævla kjipt ja.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Da er det kjipt ja :(

Hvor blir det av bildene? :D

Det der klarte jeg ikke å ta bilde av ass, trist syn.

Strøken S13 som ble så å si total vraka.:(

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. Hvis han ikke hadde annet en del-kasko på den så er det vel bare til å taue vraket hjem og begynne å plukke av reserve deler til neste bil :)

Var foresten å så på arbeidsbilen til svogeren min i dag.. Han traff en fjellveg og et autovern før bilen tippa rundt... Ikke akkurat en god start på dagen :rolleyes: Gikk heldivis bra med han.

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

jaja.. Hvis han ikke hadde annet en del-kasko på den så er det vel bare til å taue vraket hjem og begynne å plukke av reserve deler til neste bil :)

Var foresten å så på arbeidsbilen til svogeren min i dag.. Han traff en fjellveg og et autovern før bilen tippa rundt... Ikke akkurat en god start på dagen :rolleyes: Gikk heldivis bra med han.

Jeg tror motoren overlevde, bak felgene er vell rimlig hele (17 azev) og setene forann å sånn overlevde nok også. Kan jo ikke koste mye å importere en uten motor fra tyskland, eller?

Får håpe han slipper billig unna på en eller annen måte ihvertfall.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

Fint at det gikk bra med han da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Fint at det gikk bra med han da.. :)

Ja fint det. Det var jo 12 ulykker igår, en dame døde jo på helsfyr.

Åssen bil kjørte mannen foresten svein?

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider