jones Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 vinge å vinge, tenker jo på den mega leppa som er orginal option da Skjønte jo det.. jeg synes den ser cleanere ut uten Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg synes disse bilene ser bedre ut med spoileren enn uten. Blir liksom så tamt og rart uten. Ser ut som en lang nedoverbakke fra taket som ender i en rett kant. Må ha noe som bryter den lange kjedlige linja. Spesielt fra siden og bakfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 fra siden blir den rå med den store spoileren..... Håper å finne en som tydelig er for å montere uten å sparkle å lakkere Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 fra siden blir den rå med den store spoileren..... Håper å finne en som tydelig er for å montere uten å sparkle å lakkere Smak og behag ;), men nokk om det! funker bilen som den skal? hadde du en pressemotor å snakka du om? racecar on GEE? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 motoren lekker en del olje :( så den får nokk komme ut av bilen en tur i vinter. går som ett uvær når den reagerer, men er justert ganske på bærtur ja. Pressemotoren skal i 68n Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 I går dro jeg ned på jobben å tok ut bilen en tur igjen må jo nyte at det ikke er snø MEN trenger hjelp til å få justert gasseren og tenninga ja..... ringte til fanrem motorverksted men de kune bare hjelpe meg om jeg tok ut motoren..... Om jeg båttner fjøla i lavfart så stopperbilen og det blir brann i gasseren. Om jeg gjør det i litt fart dør den ett sekkund og kommer som ett uvær.... Opplevde også rundt 80 når jeg ga på at den først begynnte å spinne litt, så satt den fart men litt oppå turtall smalt det i gasseren igjen.... sjønner ikke om den får for lite eller for mye bensin... Kansje de tar på seg slike jobber på us carclinic.... var iallefall morsomt å ligge på tværra med bilen! er MYE bedre sperre på yankeene en orginale jappsebil sperrer iallefall er det ikke lsd sperrer på de? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Må være noe tull med akspumpan dine. VIrker sånn ettersom den dør ut ved gasspådrag. Gir du bare forsiktig gass går det sikkert bedre? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Må være noe tull med akspumpan dine. VIrker sånn ettersom den dør ut ved gasspådrag. Gir du bare forsiktig gass går det sikkert bedre? Ja stemmer det..... han som har holdt på med den har også gjort følgende som irriterer meg litt siden alt er HELT nytt. Det er jo en dobbeltpumper som jeg har fått forklart og han har plombert en port å satt i større dyse i den andre i stede! Høres tullete ut for meg! Men den var sånn som dette før han gjørde det også da men. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Det der høres litt merkelig ut! Nokså viktig med litt klaring mellom akspumpe armen og mekanismen som trykker på denne! Du skulle fått en som kan dette til å kikke på det! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 LSD sperre betyr jo bare "Limitet Slip Differensial" og de fleste sperrene kalles jel det uten om full spole da :D Har mangen typer sperrer, men kon sperre og clutch sperre er vanligst i GM akslingene. Hvilken type du har er vanskelig å si uten å åpne dekselet på akslingen. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 hvilken gasser er det på bilen? Holley dp?? det er en slags "kam" som løfter den bakerste akspumpa på holleyn.. dersom denne er feil kan slike problemer som det du beskriver oppstå! sjekk mekanismen på motsatt side av gasspådraget, vri på den kammen som løfter "arma" til den bakerste akspumpa, når kammen løfter akspumpe hendelen maksimalt, sjekk om arma fortsatt kan løftes enda mer, dersom den gjør det, kan dette være problemet.. Samme skjedde på 355 vi hadde i camaron, og den gasseren var HELT FLUNKENDE ny!! så slike kammer som dette kan være feil rett fra fabrikken.. selges på us autoparts for noen småkroner! ;) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.