Gå til innhold

Noen som vil dekorere firmabilen?

Ranger emnet

Cossyboy

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Som noen sikkert veit, driver jeg med bilpleie, og i den forbindelse, så har jeg planer om å strekke opp transportern til våren. Og tror da at jeg vil komme til å legge på litt dekor på bilen samtidig...

Men mitt område er Bilpleie og elektro, ikke grafisk design og sliketing...

Lurer derfor på om noen av dere som virkelig kan dette kunne hjelpe meg litt.

Transportern blir trolig lakkert i todelt hvit perlemor og sort, så dette kunne jeg tenkt meg litt forskjellige forslag på, samt pålagt dekor som passer.

Det jeg skal ha av dekor på den er: Kri-Nor Bilpleie (her trengs det også en kul logo forresten), samt Selve Meguiars logoen, (Aller helst så vil jeg ha denne logoen på det sorte felte på bilen).

Av lakk så har jeg sett for meg hvit forfra med sort felt bak på bilen. Slik at bak på bilen står i stil med den planlagte biltralla som er under planlegging.

Transporteretter02.jpg

Større bilde kan mailes hvis intresse.

Håper noen har mulighet til å hjelpe til, og utnytter sin kunnskap på dette området, blir jeg fornøyd med et av forslagene så fikser jeg til en bra pris på solfim eller polering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får lagt på sotfilm på alle rutene på bilen min samt polerer den om du liker/bruker forslaget mitt, så skal jeg sette i gang..

Ser du etterspør en logo her, og logodesign er i det virkelige livet kostbart og noe reklame/designbyråer tar flere tusen kroner for...

Bedre bilde kan, om du er interessert i forslaget over, sendes til alexander@ingenlimits.net..

Mvh.

Robin Alexander.

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider