Fres Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Takk, blir nok 22b jeg skal pøse på med bilder ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Står det Barbie i grillen din og eller? :P Feit bil detta, asså. Syns du skylder meg en prøvetur! :P Iallefall en sitta-på-tur.. Hvis du benka 225 hk på hjula burde det jo sparke litt også :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Står det Barbie i grillen din og eller? :P Feit bil detta, asså. Syns du skylder meg en prøvetur! :P Iallefall en sitta-på-tur.. Hvis du benka 225 hk på hjula burde det jo sparke litt også :) Barbi, tha! Sittepåtur kan vi ordne en vakker dag vett ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kul bil, bra du beholder rallystuket med skvettlapper :D Hva med bytte ut taket i carbon? Eller om man har normal lønning, få støpt ordentlig carbon og legge over taket, så får du stuk med panser tak og bakluke ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kul bil, bra du beholder rallystuket med skvettlapper :D Hva med bytte ut taket i carbon? Eller om man har normal lønning, få støpt ordentlig carbon og legge over taket, så får du stuk med panser tak og bakluke ;) Takker :D Tanken har streifa de små grå, skal titte litt og se hva jeg havner på i pris. Men luke og panser skal på! Lurer på om taket kansje bare blir lakkert svart i første omgang. Fant bilde av ca slik den skal lakkes på http://www.tuning.no og heeelt nederst på impreza. Ellers i mellomtia har det skjedd lite, bytta bremser også har jeg fått en del stæsh som jeg skal prøve å få på i helga, skal ta litt bilder av det i kveld. Nevner - Ekte karbon pod til målerne mine. - Silikonslangekitt (blå) - Sandwitchplate til oljetrykk og temp måling. Alle målerne skal byttes, noen som er int i autometer med engelske målenheter? oljetemp, trykk og ladetrykk+absplast holder til dashen? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Fres: Her finner du sikkert noe greier du kan bruke lønna de på :) http://www.launsport.com Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 ååh, Sånt har ikke jeg godt av å se! hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuppa85 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Mega fin bil! Drømmer om en sånn en sjæl... kiddie hehe Behold det rosa merket! (Sier ikke det bare pga jeg er jente, hater den fargen selv) Men det er jo det originale STI merket... Carbon er bra vettø! Jo mere carbon jo bedre! hehe kiddie Lykke til hvertfall! :) Siter wake upp and smell the oil! http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Mega fin bil! Drømmer om en sånn en sjæl... kiddie hehe Behold det rosa merket! (Sier ikke det bare pga jeg er jente, hater den fargen selv) Men det er jo det originale STI merket... Carbon er bra vettø! Jo mere carbon jo bedre! hehe kiddie Lykke til hvertfall! :) Takk takk :D Rosa eller ikke, merket står ja hehe, synes det er litt fett, skiller seg ut. Rart at så mange komenterer det egentlig. Og du, jeg skal ikke akkurat holde igjen på carbondeler ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Da får jeg slenge inn litt bilder Litt stæsh som skal på i helga Alt Pod i ekte carbon :D Jeej, ladetrøkk, oljetrøkk og temp :D Stemningsbilder: Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hva kosta dasjbord podn da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 1298,- mener jeg den kosta... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Ja da har fått gjort litt i helga. - Bytta alle slangene rundt turbo og ic til blå silikonslanger :) - Satt i carbonpodden og fått slengt i instrumenta. Det var det jeg orka før kulda i garasjen nesten tok knekken på meg. Neste helg blir det å få liv i oljetrykk og temp målern sammtidig som et oljeskift. Så over til bildene: OPS!! Har glemt å ta bilder av podden, kommer bilder av den seinere :) Wow! Sjekk den fancy koppholdern :P - Utrolig hva man finner ut når man står i vaske kø :P Snart så jeg får felgene, legger ut litt flere bilder av de :) - I svart seff... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estil0 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 impreza er læx ! Siter Stolt eier av: 100 quattro 2,2ltr, BMW 520i(ABS) Nissan Primera 2000 mod. Toyota Camry 2.0 XLI, Honda MT5 original, 2 stk Tempo Corevette 280 1967 ,Mh Furia 125 SuperMoto, Suzuki RMX 50 YAMAHA WR426F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Moro med kassettspiller?:phatyo Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg