Fres Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har cd veksler under setet da! :P (som ikke funker) hehe Skal faktisk ut i garasjen og setta i en ny cd spiller nå :) jeej :D Også skal jeg skifte olje, filter og få på sandwitchplate så jeg får målt litt trykk og tempraturer på olja også :) Stay tuned! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sandwitchplata funka fett den, men oljetrykksmålern var så stor at den butta i vannslangene til oljekjølern så må finne på noe nytt og smartere der. Har bestilt meg aluradiator, trur nok jeg klinker til på et silikonslangesett (blått) i samme slengen, 9 blå slanger til :) Fått tårnstiver foran, skal montere og ta litt bilder av den i morra! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 tøff bil! Litt gira på GT selv :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Thanks mate :) Morsom bil, sprek, ikke så altfor dyr, MASSE MASSE upgrades å få tak i :D Eneste negative er at man helst skulle hatt et lån til like stort som bilen til stæsj hehe... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Kul bil ;) fortsett med fler bilder. har nettop kjøpt meg en GT selv, er digg bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Takker :) Har brukt en boks med polish og en rull med poleringspapir i helga, skal ut å ta siste finishen nå, så kommer det bilder :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Må få gjort det jeg også snart. gleder meg til fler bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 bilen blir flott :) pass på girkassene deres nå da når asfalten kommer fram for godt! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Den har fått ny smøring og det foretas bare rolige kontrolerte igangkjøringer :P Idag har jeg satt på en egen bryter så jeg kan overstyre radiatorvifra :) Blei ganske fancy, killswitch med diode å greier hehe. Prøver å få inn noe bilder men pc'en er litt klikk, skal gi et tappert forsøk til i morra :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Fått på STI speila :) Satt på de gammel sommerfelga mens jeg venter på de nye. De felga er fortsatt til salgs! Se kjøp og salg Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Deilige bilder! Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Takker =) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Digg bil, rått prosjekt.. Hvor mange hk er det i denne bilen? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Takk takk =) Benka 225 på hjula. Blir nok mer etterhvert, først må det prioriteres bedre bremser og bedre understell ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Jeej, bakluka dukka opp rett før helga. Ekstrabilde: Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg