DaButcher Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 uansett. mye kan se fint ut. men det tar deg bare 1 uke før de kvelder. og da har du dobbelt med jobbdempere er faen ikke dyre heller da mann:) gjerrigknark originaldempere er sjeldent noe bra til senkefjærer heller :p men ellers var bilen ganske grom ja.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Sugekopp: jæh. På gammlebilen gikk det da fint med bare fjører i et år. Vi få se om jeg angrer om noen uker hehe DaButcher: Må gni det inn hehe :P Takk for det =) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 hALLA PYSA.! hvorfor feiga du ut på fredag!?. jeg måtte kjede meg alene jo! http://www.bilforumet.no/prosjektforum/155904-sugekopps-200sx-voldtekts-prosjekt-99.html#post1958899 Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hæ? Hakke jeg fått med meg hehe... Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Da må jeg vurdere å selge kjerra pga plassmangel i bil og på gården. Det er veldig tungt å tenke på at jeg skal selge. Har en diger klump i halsen hver gang jeg tenker på det. Send meg pm den som er interisert. /Thomas Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 lol?... skal du selge kjerra?.. plass mangel?... tull! jeg har 3 biler på gården her. null problem å oppdrive det da:) jævla studenter ass. eier jo ikke nåla i veggen Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Råd har jeg, skyldes at jeg ikke har plass til scaefer'n så veldig lenge til. Plass til han i baksetet nå. Så skal nok gå over til 01-02 wagon tenker jeg :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 da selger du det ekle jævla beistet.. Hva skal du med en bikkje anyway?.. redd for å bli rana eller? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ja dritnervøs, også så det litt teit ut når jeg hadde peppersprayen i boxern.. Eller bare det at jeg er glad i dyr :) ikke på den perverse måten bare så det er sagt hadde på følsen at du kom med noe der :P ) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10878109 Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har det vært bikkje i bilen? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Jepp, Men den står i bur i baksetet, og den er fortsatt valp og røyter ikke :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Da var den bilen solgt :( Følg med for nye prosjekter ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Da var den bilen solgt :(Følg med for nye prosjekter ;) det var synd :( så nå blei det volvo på deg? fornøyd så langt? kan vel ikke sammenlignes med imprezan men :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Blir det noen bilder av nyanskaffelsen da? Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg