Gå til innhold

Fres: 99 Impreza GT

Ranger emnet

Fres

Anbefalte innlegg

det var synd :( så nå blei det volvo på deg? fornøyd så langt? kan vel ikke sammenlignes med imprezan men :D

Ja, var litt våt i øya når den dro ut av syne for siste gang.

Får ikke volvo'n før til mandag/tirsdag så vi får se.

Men det er en helt annen verden ja. Er som å kjøre en stillegående båt med litt dekksus. Så har allerede bestilt DEMPERE og senkesett hehe

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, var litt våt i øya når den dro ut av syne for siste gang.

Får ikke volvo'n før til mandag/tirsdag så vi får se.

Men det er en helt annen verden ja. Er som å kjøre en stillegående båt med litt dekksus. Så har allerede bestilt DEMPERE og senkesett hehe

Du måtte bytte prezan mot kvalitet ja? ;) høhøhø

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 5 months later...

Ja han prata om det, vet ikke helt hvorfor men han klaget over at han syntes den var dyr å holde ved like, vel det er en ganske ekstrem bil så det er ikke så rart, den har akkurat vært i en stor frontkolisjon og blitt reparert for 150 000,- + ny bakdiff (vi har grei kontakt så får vite det meste hehe)

og etter som jeg har skjønt har han vært slapp med oljeskift og kjørt bilen på 95 blyfri! Så ville vært litt obs med å sjekke alt nøye, be feks per på autoconsult som bygde motoren min en gang i tiden å ta en sjekk før eventuelt salg.

Men kan love deg at bilen er griiiiiiiise morsom og hvis du har råd til det så kjør på. Savner denne bilen ca vær gang jeg setter meg i bilen min nå.

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider