Gå til innhold

BMW M3 med turbo

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by rdl

strøkent fanskap det der, men jeg vil ikkkeen gang vite hvor ofte den havarerer, bmw motorer suger så jævli at dem ikke tåler sin egen styrke en gang!.

Og det sier en eier av en ford? Right.......

BMW's ///M motorer er smykker!! Smykker sier jeg!! ;) ;) ;) ;)

BMWCCN avd. Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

strøkent fanskap det der, men jeg vil ikkkeen gang vite hvor ofte den havarerer, bmw motorer suger så jævli at dem ikke tåler sin egen styrke en gang!.

Jah.. det beviser jo hvor mye du vet om motoren som står i E30 M3.. er ikke en M20 topp på den akkurat ;) maskinene i E30 M3 er faktisk omtrent skuddsikre.. noe som ikke kan sies om Ford sine motorer...

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SHV

Og det sier en eier av en ford? Right.......

BMW's ///M motorer er smykker!! Smykker sier jeg!! ;) ;) ;) ;)

S50 motoren (286hk, 3.0 24v r6) er langt ifra et smykke.. faktisk endel problem med havari på de motorene.. men 2,3 og 2,5 på E30 er jævli digge da.. :) og 321hk og nåværende M3 motor er meget meget bra..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Norsk bil, ifra skien. Meget lekker, bortsett fra alle klistermerkene vel og merke :) Går fælt gjør den vist også :)

http://www.e30.no/bilder/e30/m3/m3.htm

Det står turbo men jeg kan ikke se noe turbo.:(

:hello:

Manifoldern må ha vært en litt av en jobb.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som står å ser¨på bilen på det ene bildet er faktisk en kompis av meg..:) Han har en sølv farget e30 m3 han også som jeg tør påstå er en av norges mest strøkne...

M motorer e forresten rimelige skuddsikre ja.. Med mindre man bomgirer:D :D

chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider