Tusj Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Noen som vet om ett sted jeg kan få tak i senkefjærer til min Passat 1.8T stv 2000 mod av bra kvalitet og ikke altfor dyre? fant noen på http://www.autospar.no til kr 1300,- - er disse bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 hvor mye har du tenkt å senke den da? Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Bruke originale dempere - å senke en 3-4 cm. 4 cm er max på originale dempere har jeg skjønt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Nå sto det ikke mye om hvilken merke de fjærene var, men det lønner seg å kjøpe noen som holder seg. Jeg ville anbefalt FK da jeg har disse selv og er meget fornøyd med disse. koster ikke stort mer heller. Du kan velge mellom 35/40mm fjærer eller 55/40mm som jeg har. men da lønner det seg og kjøpe et komplett sett....hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt et komp. sett. På FK sinne sett brukes Koni dempere. Her ser du hva de har.FK fjærer/dempere Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet September 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Det er AP, leste en tråd her et sted om flere som var fornøyde med disse. Så disse er nå bestilt og håper på det beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg