Gå til innhold

850 høytaler spm.

Ranger emnet

Weiru'N

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I høytalerne framme er det 5 1/4" eller hvordan det skrives..

da er det nok 5.25" det skrives ;) jeg blåste ene høytaleren i bakdøra i dag :P

tenkte og bytte alle 4 med en gang!.. noen anbefalinger av element jeg kan putte inn.?

Weiru'n

1987 Volvo 745 tic(bremsa 235hk @ 0.8bar)b230et m/fk råder og b234 stempel, lh2.4, kappa Lesjöfors, bsr chip, 3" fra turbo med en demper, k&n filterinsats, turbotrykk @1.2 og btr: @ 3.2 =)

(X)1995 Volvo 850 stv 2.5 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det nok 5.25" det skrives ;) jeg blåste ene høytaleren i bakdøra i dag :P

tenkte og bytte alle 4 med en gang!.. noen anbefalinger av element jeg kan putte inn.?

Weiru'n

Da slapp jeg å måle ser jeg...

Personlig har jeg kjøpt nye Peerless-elementer på Eltek. Komponent foran og coax i bakdørene. Diskantene i coaxene stakk for langt ut til at jeg fikk montert tilbake originaldekselet så der får jeg finne på noe lurt. Kjøpte også adapterringer på Biltema, men jeg trengte bare de bak.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slapp jeg å måle ser jeg...

Personlig har jeg kjøpt nye Peerless-elementer på Eltek. Komponent foran og coax i bakdørene. Diskantene i coaxene stakk for langt ut til at jeg fikk montert tilbake originaldekselet så der får jeg finne på noe lurt. Kjøpte også adapterringer på Biltema, men jeg trengte bare de foran.

jeg ser på eltek at det er ikke no som heter 5,25".

vil tippe at det må være 5" da?

1987 Volvo 745 tic(bremsa 235hk @ 0.8bar)b230et m/fk råder og b234 stempel, lh2.4, kappa Lesjöfors, bsr chip, 3" fra turbo med en demper, k&n filterinsats, turbotrykk @1.2 og btr: @ 3.2 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
har problemer med at lista på bilen rister ! noen som har gjort noe lurt med dette problemet ?

blir sånn stygg sllamre lyd , gremmes av å spille høgt når folk er tilstede... !

Listene utenpå bilen, dvs bakdørene? Ta av og smell på silicone bak.. Jeg hadde samme problemet.. Vi har jo samme bil også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har handla meg anlegg til ca 8500 nå. :)

og siden jeg har stv så syntes kassa og forsterker ganske greit fra utsia.

det er vel mulig og ettermontere bagasjetrekk? eller finne på no lurt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i min er det ikke trekk :(

er no drit.. ser jo rett inn i godsakene. :P

men får finne på no.

kan lage en liste og bilder over hva jeg har handla seinere i dag.

Weiru'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider