Gå til innhold

850 høytaler spm.

Ranger emnet

Weiru'N

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

jeg har da gjort det kunststykket å stikke hull på membran på mine Sonly Xplod høytalere under montering i min 850 Sedan. det er i hattehylla. Lagde adaptere under hattehylla for å få skrudd de oppi pga de var for store til å ha nedi. Noen som veit hvor store det er der originalt? Eller om jeg kan gjøre noe med membran? Det satt ikke høytalere i bilen når jeg kjøpte den..

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får inn 5 1/4 foran, og 6,5" bak med litt mods av høytalergittret mener jeg å huske....

Da skal man modde mye. Riktignok er Peerless-elementene mine preget av veldig stor ramme utenfor elementet, men 6,5" da gitt... Må lage nye hull til skruene da eller?

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal man modde mye. Riktignok er Peerless-elementene mine preget av veldig stor ramme utenfor elementet, men 6,5" da gitt... Må lage nye hull til skruene da eller?

Bort med plastramma bak, som ligner en kasse til elementet, og nye skruehull ja, og jeg brukte smeltelim for å feste gittret, da jeg mått ta bort "festeklipset". Tror det var boston acustics element jeg brukte bak...... Eller var d alpine???

www.turbo.as

Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00.

HAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider