vwanderz Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Hei! Lurer på om det er noen bestemte regler på hvordan en skjerm ( Dvd ) skal kobles når sjåfør kan se på den. Har min koblet slik at den funker med tenningen på og slik at jeg selv kan se på den ( er sjåfør ) er dette noe man får bot for eller er det tillat? Takk på forhånd`. Vennlig Hilsen Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Jeg har ingen aning, men personlig TROR jeg ikke at dette har noe som helst og si :) Så lenge sikten ikke ødelegges litt \ helt Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Så lenge du ikke trykker mens du kjører skal det ikke være noe problem, trur jeg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 trur, trur, sier dere. Det er lov, men se heller på veien mens dere kjører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Såvidt jeg vet er det ikke lov til å ha montert dvdspiller under kjøring så "piloten" kan se. Vi, torshov, selger derfor ikke fester til å ha foran. Kun i baksetene. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 DVDspiller er noe annet enn skjerm. Jeg har navigasjon, skal jeg montere den også i baksetet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Jeg ville kanskje postet denne under bilstrereo. Mulig noen der har erfaring med dette fra sine multimediabygg...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Kjenner (vet av) mange som har montert skjerm famme(montert mot sjåføren). de har ikke fått noe beskjed at dette er ulovelig som jeg har hørt. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Politiet har KJØRT 855 min, uten å kommentere dette.. Har navigasjon på skjermen, sikkert derfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 I BMW X3 er det jo org montert skjerm foran i dashen. Midt i oppå, så må være lov det...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg