Dammed Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 jaja da satser jeg jeg på at det blir med tak. ;) Fant ut at importen blir på 202.000kr for den mustangen... (3.8l med 190 hk) Deilige norske stat med demmes "nødvendige" avgifter... :chairshot Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 skal du ha cab så skaff MED veltebøyle! sikkerhet er viktig:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Det skal mye til for at Mustangen skal velte, men det går ann. Cab'n veier ca 100 kg mer en coupe'n grunnet "extra" velte sikkerhet. Trenger du hjelp med å få bilen over hit fra USA, så har jeg en som gjør alt der borte. Og om du trenger hjelp til å finne mods til bilen så vet jeg om det beste stedene for en V6 :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Funker bra med cab om vinteren! bare huske på å impregnere ofte nok så holder taket seg helt og pent. Går du på tak så må du nok regne med å få kul i panna....Med tanke på varme om vinteren er det ikke noe problem. Taket holder godt på varmen når det først blir varmt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Husk understells behandling om du tenker å kjøre den om vinter'n, siden den ikke er behandlet i USA fra fabrikk (som regel). Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Hvor er det mulig å få tak i hardtop? Er ikke 100% sikkert at det blir den mustangen siden den er grisedyr å importere.... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Dei Mustangene som har tak er Hardtop, har aldri sett en Mustang med stolpe Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Mener 68 Cobra Jet ble levert med bøyle som ekstrautstyr. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 er det ikke mulig å kjøpe hardtop til alle cab'er? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Kommer jo helt ann på om det er produsert hardtop til den bilen du har. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Ok, da er det bare å lete. ;) takk for svara. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Har man cab så kjører man åpent, også om vinteren! Frognerseteren, Oslo, 1. januar 1994, 12 minusgrader Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bmw e36cab har også to veltebøyler bak baksetet som spretter opp hvis du velter... har selv sett dette... Regner med de fleste moderne caber har dette utstyret Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Bmw e36cab har også to veltebøyler bak baksetet som spretter opp hvis du velter... har selv sett dette... Regner med de fleste moderne caber har dette utstyret Det er vel på E36 etter 1995, min er 1995 mod men har verken velteputer eller nakke støtter i baksetet, så der er det fare for stygg kul i panna om uhellet er ute.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Det er vel på E36 etter 1995, min er 1995 mod men har verken velteputer eller nakke støtter i baksetet, så der er det fare for stygg kul i panna om uhellet er ute.... Jeg hadde dette på en 94 mod 325icab.... så er vel litt forskjell på utstyrspakka sikkert bare.... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg