Yngvejos Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hihi, fikk pakken fra autogeek idag. (Ja. den som jeg bestilte i fylla) Konklusjon: Foam gun er konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Næmen se hva jeg klarte å fiske fram, Noen med dårlig samvitighet her ? ;) Hehehe Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hehaheah! Har du vært paparazzi og tatt deg et snikfoto hos truhaa? :P *sender bildet videre til ukens blinkskudd(se&hør)* Bra bestilling Yngve :P Jeg vil også ha! bare til karcheren isteden. Edit: [/img] Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 :omfg jeg vill og ha foam gun!!! varte det lenge? klarte å spyle ned hele bilen grundig vell? Syntes du om den vaskehanska der forresten? prøvde den forrige uke også mg mf mit'n samtidig, må ærlig innrømme at jeg fikk følesen av at mg sin fjerna mere møkk, mens den blå ripa mindre syntes jeg, klarte faktisk å få vaskeriper med mg sin, så det jeg gjør nå er at jeg først går over med den blå(er vell cobra sin)? og så med mg sin etterpå. Hvem syntes du var best da? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 NeDDz: Hehe nei jeg googla bilpleie, så kom jeg inn på en luguber mitsubishi side(jøss jeg klarte å skrive det riktig) :) som hadde en egen bilpleie seksjon hvor jeg fant igjen en meget kjent liten skitten rød bil Hehe. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Okei.. Og jeg google photobucket`n til mister`n. Fant mange goe resultat :D Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 :omfg jeg vill og ha foam gun!!! varte det lenge? klarte å spyle ned hele bilen grundig vell? Syntes du om den vaskehanska der forresten? prøvde den forrige uke også mg mf mit'n samtidig, må ærlig innrømme at jeg fikk følesen av at mg sin fjerna mere møkk, mens den blå ripa mindre syntes jeg, klarte faktisk å få vaskeriper med mg sin, så det jeg gjør nå er at jeg først går over med den blå(er vell cobra sin)? og så med mg sin etterpå. Hvem syntes du var best da? Greide fint å spyle ned bilen med skum. Da hadde jeg fylt tanken litt over den nederste linja med skrift. Er ikke sikkert på hva jeg syns, synes meguiars sin glir litt lettere over lakken. Men det kan ha med bilen å gjøre. Idag ble touringen vasket for andre gang i mitt eierskap, så det er gjerne litt mer friksjon i lakken enn på 325en som jeg vasker ofte. En annen ting, er at jeg begynte med tørr hanske som jeg spruta litt skum i. Den er gjerne bedre gjennomvåt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ok, tror jeg må ha meg en foam gun om et par lønninger hehe, må nesten prioritere meg selv litt og, hakke handla klær på evigheter alt går jo rett til bil, har en tendens til å ta litt av til tider. Tror jeg skal fortsette med metoden min, cobra til grov å mg til fint. Fint du holder deg til e30 ;) Hehe er det kaninen til truhaa neddz? :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ok, tror jeg må ha meg en foam gun om et par lønninger hehe, må nesten prioritere meg selv litt og, hakke handla klær på evigheter alt går jo rett til bil, har en tendens til å ta litt av til tider.Tror jeg skal fortsette med metoden min, cobra til grov å mg til fint. Fint du holder deg til e30 ;) Hehe er det kaninen til truhaa neddz? :) E30 ja. Jeg er ikke fornuftig nok til å kjøpe noe annet. :P Legger alt for mye penger på de gamle haugene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Yngvejos: Hvor lenge vil du tippe at den foam'en klarte å holde seg på bilen? Jeg digger veldig sånn foam som er på bilvasker som holder seg godt og lenge, klarte denne det? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Yngvejos: Hvor lenge vil du tippe at den foam'en klarte å holde seg på bilen? Jeg digger veldig sånn foam som er på bilvasker som holder seg godt og lenge, klarte denne det? Frank Den hang ikke veldig lenge, men jeg har ikke fått eksperimentert så mye med shampo/vann mengde i beholderen, innstilling av dysa, og hvor mye trykk jeg skal ha på hageslangen. Den hang lenge nok til at jeg kunne gå over hele bilen med vaskehansken uten at skummet forsvant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hehe er det kaninen til truhaa neddz? :) Heheh, jepp. :) Ser ut som kaninen fores like godt som Evo`n fores med voks :popcorn Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Litt frustret, føler jeg har lett på alle bensinstasjoner i Trondheim etter Armor All Tire Foam...Noen som vet hvor det er å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 biltema? Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Kanskje det? Får ta meg en tur til uka..Takk for tipset!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg