ambidex Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 oki, takk:) skal sjekke det ut Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Er blitt hekta.... Bestilte følgende fra Autogeek: Duragloss Clear Coat Polish (CCP) #111 Duragloss Total Performance Polish (TPP)#105 Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101 Pinnacle Liquid Souveran Wax Pinnacle Ultra Poly Clay Special Pinnacle Souveran Liquid Spray Wax 5 Gallon Wash Bucket Combo With FREE BONUS Duragloss Rain Repel (RR)#751 Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 16oz. Subtotal 286.88 (2 av hver fordi en kompis holder på å bli hekta også!) Har en mistanke om at det blir flere bestillinger etter hvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Er blitt hekta.... Bestilte følgende fra Autogeek: Duragloss Clear Coat Polish (CCP) #111 Duragloss Total Performance Polish (TPP)#105 Duragloss Polish & Cleaner (PC) #101 Pinnacle Liquid Souveran Wax Pinnacle Ultra Poly Clay Special Pinnacle Souveran Liquid Spray Wax 5 Gallon Wash Bucket Combo With FREE BONUS Duragloss Rain Repel (RR)#751 Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 16oz. Subtotal 286.88 (2 av hver fordi en kompis holder på å bli hekta også!) Har en mistanke om at det blir flere bestillinger etter hvert... Sikle sikle.. Det der er god pakke:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Nice!!!! Hekta? velkommen i klubben da....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jepp! Å du er delvis skyldig i det!! hehe! Veldig interesant å lese om deres erfaringer her inne på forumet! Skal legge inn bilder og erfaringer når pakken har komt, og bilen er nybehandlet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hello Truhaa... Nå har jeg fått pakka mi fra Usa også:) Mustang95 var så snill og sende den til meg. Tuusen takk Henry!! Nå startet jeg bilen idag etter og ha byttet til stor turbo, så nå er den oppe og går. spørs om det ikke blir noe polish endag oså da. Må bare se hva jeg får tak i av maskin.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Da skinner du i Nedre og jeg i Øvre da.....hehe bilpleie er sterkt avhengihets skapende, det kan liksom altid bli enda litt blankere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 En ting je tenkte på igår. Når man skal polere bilen, etter man har vasket grundig med såpe og vott. Så er det vanskelig å tørke bilen helt tørr etterpå synes jeg. Blir alltid igjen noe rundt lister og sliktno. Og når man kommer borti det under polering osv så blir jo alt bare tull. Funker det da å bruke hårføner til å få tørka opp overalt? Eller blir lakken for varm? :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 En ting je tenkte på igår. Når man skal polere bilen, etter man har vasket grundig med såpe og vott. Så er det vanskelig å tørke bilen helt tørr etterpå synes jeg. Blir alltid igjen noe rundt lister og sliktno. Og når man kommer borti det under polering osv så blir jo alt bare tull. Funker det da å bruke hårføner til å få tørka opp overalt? Eller blir lakken for varm? :P Kan nok fort bli litt for varmt da ja. Men om du har en støvsuger som også kan blåse, kompressor med oljefilter eller komprimert luft på boks er det genialt å bruke sammen med et tørkehånkle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Løvblåser er også et alternativ. Om du stiller hårføneren på det kaldeste, skal det ikke være særlig med varme som kommer, en annen ting er vel uttrykket til naboene dine når du føner bilen etter vask.......kan ikke annet en å digge det...he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Noe som er viktig å være klar over, er at det kan komme sand ut sammen med vanndråpene fra lister osv. Så spyl GODT under og over lista før du begynner å tørke. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Er jo bare å tørke nøye det. Null problem å få det tørt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Er jo bare å tørke nøye det. Null problem å få det tørt. Under lister osv. er det ikke det nei, men i skjøter mellom fanger og skjermer kan det være litt tricky blandt annet. Bruker bare kanten på tørkehåndkledet jeg så suger det til seg det meste. Fungerer OK, men er kjedelig når det blir striper av fuktighet som ikke er fjernet skikkelig når man vokser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Pleier å la bilen stå å tørke en stund før jeg begynner med voksing.. Vasker først, så tørker jeg med Water Magnet eller Cobra Waffle Weave, åpner dører, bakluke og panser og tørker i alle kanter.. Så lar jeg bilen stå et par timer før jeg setter i gang med polering.. Pleier ikke komme frem noe vann da. Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Komme i gang. Det jeg egentlig lurer på er om det er noen produkter som man "bare må ha" for å komme i gang. Disse startpakkene man får på bilextra;holder de? har en gammel mr2 som er dårlig lakkert med renninger, er det noe der ute som fjærner, eller minsker disse? Tenker meg at jeg skal finne tid å polere meg blå. Har brukt endel AG produkter før og rimelig fornøyd, men etter å ha sett gjennom litt av denne tråden, skal jeg prøve Maguiars... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg