bikkers Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Trådstarter er 15år... La han få gleder utenom bilene foreldre og lærerene sine kjører... mulig det er flere som skulle lest igjennom det man poster????? :heyyou: Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Så så gutter, nå tar vi det rolig med personhetsen her. ender bare med at tråden blir stengt og du/dere som hetser andre medlemmer får bare en smekk på pungen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 jeg har 21cm med Stram penis! er jeg like kul da eller?! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 jeg har 21cm med Stram penis! er jeg like kul da eller?! den passa seg i allefall ikke her! alder har lite å si ser jeg.. folk er usakelige samme alder! å vi kan vel i allefall slå av ca 5 cm tippe je. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hei:) her eg bur er det ein som har ein svart Supra og ein blå Skyline:) kjempe flotte biler:) Vet du hva type Supra og hva type Skyline det er? Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Begynner jammenmeg å bli lei all kranglinga og B.S som blir slengt her daglig. Snart bør nok dette forumet skifte navn til noe annet. Det finnes forresten ett program som heter mIRC og en kanal som heter #Bilforumet.net for dere som vil prate dritt. Ontopic: Skaff bilder da blir alle glade ;) :pics Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Synes ikke det er så ille som du skal ha det til Honda Anders. Av alle trådene her inne, er det ikke mange som er som denne. De aller fleste er saklige, dog innholdsløse og fulle av selvfølgeligheter. Denne lo jeg faktisk godt av :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Xr3 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ok:) har skjønt at dette var ein Jævli dårlig tråd:) Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra24v cossi Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 er ikke mindre en 6-7 supra`er her i sogn og fjordane.den som er i førde er svart..skyline er fra eikefjorden..er mørk lilla/blå Siter 89 sierra 2,9i 24v cossi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg