TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Hei, alle sammen! Kall meg gjerne TrueBlue. Bildilla har jeg gradvis blitt eksponert for gjennom en svært entusiastisk pappa, noe som har resultert at jeg har eid flere "eldre" biler med en smule behov for kjærlig hånd og skrutekke. Nå har jeg da kjøpt inn en Golf III 1996 1,6 GL. Den er fra tidligere eier senket 40 mm, og har merker/bulker i karrosseriet omtrent hele veien rundt.... Er mye småhærp med den, men det skal nok ikke bli noe problem å få fiksa! Skal ikke style den så mye, holde den mest mulig "clean" - If you know what I mean :doh Mine planer fremover: - storservice + gå over fôringer - bytte ut originale blinkers med blå sideblinkers samt foran, sette inn tåkelys og spredere. - Golf 4 lykter ("vanlige", sota eller chrome?) - interiør - ønskelig å sette inn skinninteriør og fikse smådetaljer - sommerhjul, alufelg på 16" (har ikke behov for større) - ordne karrosseri + hellakkering (begge kanaler slått inn, autovern-stripe høyre side + +) - sideskjørt (kjørt i filler av tidligere eier), baklukespoiler, front- og bakleppe (originalt) + emblemfri grill - alt i bilens blå farge Tips tas imot! Vet ikke helt hvordan jeg får lagt inn bilder her - min unnskyldning er vel at jeg er heeeelt ny her + at jeg er jente... hehehehe! :titties: Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Høres bra ut:) Bilder kan du legge inn her: http://photobucket.com/ Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Takker! Jobber med saken nå :-D Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen til Bilforumet! Er mye Golf mennesker her inne fra før, så hjelp vil du nok få ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Flott, har forresten Nedreste del av fangeren. Begge delene, strøkent. 200kr? Vil anbefale VR6 frontleppe, hvis du har tenkt og kjøpe nytt på møller. Den går litt lenger mot bakken. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Flott, har forresten Nedreste del av fangeren. Begge delene, strøkent. 200kr? Vil anbefale VR6 frontleppe, hvis du har tenkt og kjøpe nytt på møller. Den går litt lenger mot bakken. Solgt, hvis du kan la den ligge til torsdag 11. januar? Drar nemlig ut på jobb på sjøen i morgen og er ikke tilbake før... Hvis dette er ok for deg, kan vi snakkes på pm. Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen til Bilforumet! Er mye Golf mennesker her inne fra før, så hjelp vil du nok få ;) Mange takk :) Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Solgt, hvis du kan la den ligge til torsdag 11. januar? Drar nemlig ut på jobb på sjøen i morgen og er ikke tilbake før... Hvis dette er ok for deg, kan vi snakkes på pm. Den er grei:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Håper ikke du er en av de som skal hive på M3 speil i krom og angeleyes...det er VAG, ikke BMW ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen, lykke til :) Har ei frontleppe til salgs, sjekk golf tråden min. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen til forumet! Høres ut som du har noen greie planer. Hvis du har tenkt å kjøre litt cleant, og hive på 16" kan kanskje disse være litt inspirasjon? :-) Lykke til! Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Håper ikke du er en av de som skal hive på M3 speil i krom og angeleyes...det er VAG, ikke BMW ;) Nei, det blir nok de vanlige speilene men lakkert i bilens farge (nå sitter det på ett av hver (ett sort og ett blått!). Lykter blir G4 sine, de originale som sitter på nå synes jeg blir litt kjedelige, samt at de dugger på innsida. Bilen blir holdt mest mulig original. Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen, lykke til :) Har ei frontleppe til salgs, sjekk golf tråden min. Takk for det, men det er den originale "fisle"-leppa jeg er på utkikk etter (den som opprinnelig satt på bilen ble kjørt i filler av forrige eier). Og det ser ut som om jeg allerede har fått tak i en slik :) Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 1: oransje blink 2: mangler grøftelys 3: mangler leppe 4: emblem i grill 5: mangler senk 6: ??? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg