Gå til innhold

Min Volvo 740 GL

Ranger emnet

Håkon89

Anbefalte innlegg

få 1000m bak grillen.. ser mye bedre ut.. :) må legge ut korleis du har gjort de me blinkerane.. :)

infested her på forumet har en rød bil han skall selge, svart og fint intriør, men den er nede med olso område, og du må plukke det ut sjøl. trur han har bilen enda? bare og pm han de... :):driving

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint utgangspunkt... Korleis er det med blinklys framme no?

Skaff deg add-on komplett, og den originale Volvo vingen så har du ein flott bil.

Som sagt tidlegere her: lakk nederste delen av blinklyset. Ser betre ut.

Bytte blink og refleksen bake med kvitt glass frå radicast.se

744_4_s.jpg

Slike har eg planar om å sette på min 740, men må berre fikse litt andre ting først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint utgangspunkt... Korleis er det med blinklys framme no?

Skaff deg add-on komplett, og den originale Volvo vingen så har du ein flott bil.

Som sagt tidlegere her: lakk nederste delen av blinklyset. Ser betre ut.

Bytte blink og refleksen bake med kvitt glass frå radicast.se

744_4_s.jpg

Slike har eg planar om å sette på min 740, men må berre fikse litt andre ting først...

Bestilte nye baklys for 3 dager siden... 740 sedan 90-92 lys fra pedersens-racing.no

Dessuten hadde din løsning blitt dyrere ? problemet med mine er at de er spruket nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, nå har jeg tatt et bilde av blinklyset på høyre side... jeg har ringet inn med rødt den parklys sokken fra en 1000 metring som det står en oransj pære i. Det er satt en slik på øver og under siden av blinkersen.

volvo6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin ut bilen din! Hvit 740 kan bli pent hvis man gjør det rett! :)

Men for all del, ikke feil inn 1000 metringene, det blir så harry :S

Kunne ikke sakt det bedre! :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er ordrebekreftelsen fra pedersens-racing kommet. Men de var fri for adapterkabler så de skulle sende alt sammlet i slutten av neste uke... så det er ikke lenge til det kommer nye baklys :magic:

Lenke til kommentar
Del på andre sider