Gå til innhold

Nye priser på Prøveskilter og Førerkortgebyrer 2007

Ranger emnet

Pudding

Anbefalte innlegg

Ble mistenksom jeg nå...

Mistenksom?

Jeg jobber som kjørerlærer og dette skrivet ble distibuert til alle kjøreskolene, fra statens vegvesen. Derfor fikk jeg en kopi.

Hvorfor lyve om sånnt? :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenksom?

Jeg jobber som kjørerlærer og dette skrivet ble distibuert til alle kjøreskolene, fra statens vegvesen. Derfor fikk jeg en kopi.

Hvorfor lyve om sånnt? :)

Jeg vet du jobber som det Tor-Morten, har bra hukomelse :) Jeg sier ikke dem lyver om det, men får en følelse at prisene går ned og noe annet blir mye dyrere...

Noe ala stille før stormen...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,bare at den dagen du glemmer deg i 1 sekund, og kjører i 96 i 80 sona så vil du huske meg!

jeg kan fortelle deg at prisen er 3600kr..

tosk

Bilen min kommer nok neppe opp i 16km over grensa på 1 sekund så det trenger du ikke bekymre deg over, søten.

Tosk kan du forresten være selv :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min kommer nok neppe opp i 16km over grensa på 1 sekund så det trenger du ikke bekymre deg over, søten.

Tosk kan du forresten være selv :)

du må for det første være jævla dum hvis du ikke skjønner hva jeg mener med å "glemme deg i 1 sekund"

ta no det ikke så bokstavlig jenta mi..er ikke ordbok dette!

men vet du hva, dette omhandler ikke topic, så jeg sier meg ferdig med å diskutere dette, hver sin mening om dette!

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider