Burn Out Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Heisann, ser lit på en 190E 87modell 1.9 Manuell. Det er lit rust på førerdøra og på hjulbua bak. Slitte vinterdekk. Hull i førersetet. Han sier han skal ha 20.000kr for den, det jeg da lurer på er om det er en fin pris eller om det er noe stiv pris? Jeg selv syns det var lit stiv pris, men tenkte jeg kunne høre med dere her:) Eventuelt hva burde jeg se etter på bilen? som kan være feil osv? hca pleier og være feil på disse bilene og hvor langt går dem ca? Takker for svar. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 disse bilene er kjent til ofte og gå langt over 300...er litt lettere visst du hadde lagt ut noen bilder av bilen..lettere for folk og si ca pris då..se om det lekker vann inn i bagasjerommet.. Siter BMW 523i 96mod. Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder Det er Tysker som gjelder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Heisann, ser lit på en 190E 87modell 1.9 Manuell. Det er lit rust på førerdøra og på hjulbua bak. Slitte vinterdekk. Hull i førersetet. Han sier han skal ha 20.000kr for den, det jeg da lurer på er om det er en fin pris eller om det er noe stiv pris? Jeg selv syns det var lit stiv pris, men tenkte jeg kunne høre med dere her:) Eventuelt hva burde jeg se etter på bilen? som kan være feil osv? hca pleier og være feil på disse bilene og hvor langt går dem ca? Takker for svar. 1.9 liter fins ikke så det er vel 2 liter. 20 lapper var litt høy pris syns jeg ja. men hiver du inn noen bilder så blir det kansje lettere. gått langt da?? er det hull i sete så har den gått 250+. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Høy pris ja så nå vet du hvor langt den har gått etter hullene i setene å nå? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Takker for svar, men tror ikke det blir denne uansett, klarte og mose døra på bilen til mor, og da forsvinner det noen kroner fra sparebørsa :( Så må nok vente lit med bil, igjenn.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Høy pris jaså nå vet du hvor langt den har gått etter hullene i setene å nå? ja. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Med mindre den har hatt leatherlook originalt fra fabrikk som senere ble tatt av :D Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg