Svends3n Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 ;1840955']Du skal vel ikke selge den mk3'er vinga vel;)? Den ødela jeg i et forsøk på å tilpasse den til min bil:) koster jo bare 650kr ny:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Da har jeg fått montert senkesett og sommerfelger på bilen, så man får se hvordan den blir:) Det hjelper bra på med senk og sommerfelger:D Nå skal jeg bare pusse å sparkle for harde livet, så blir bilen lakkert i løpet av mai:D Har også fått litt bilstereo utstyr: DD1515 Stinger SP1000 Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Det eneste som er litt dumt er at felgene tar i fjærene både foran og bak, så jeg må kjøpe spacere.. Så til dere som skal kjøpe justerbart senkesett: 7,5x16 ET35 og VMAXX justerbart senkesett passer ikke helt sammen:) men det holder med 5mm spacere:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Gewinder flest har har tykkere fjørbein kontra vanlige fjørbein, derfor må man ha mindre innpress når man har gewinde. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Lenge siden update nå:) Dette har skjedd: *dekk bestilt - 195/45/16 *5mm spacere bestilt *snart ferdig å finsparkle på karosseriet *fått motor til å gå ordentlig I dag har jeg lakkert fangerne og sideskjørtene + grill lista:) Må si det ble ganske bra, da jeg aldri har lakka med sprøyte før:D Bilen skal lakkeres til helga:D Og i morgen skal jeg ta teoriprøven:) gleder meg som en unge til å få lappen igjen:) - denne gangen har jeg egen bil:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Edit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 hadde trekt det med "nervøs velour" men det ville ikke sitte fast.. er hull til 6,5" høyttaler:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Da var bilen lakkert:) Det ble ikke helt vellykket, men er ikke så aller verst til å være min første lakkering:) ei dør må lakkes på nytt, muligens en forskjerm:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Oi, looking good! Blir freesh denna da, Blei bra den frontleppa også =) Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyandy Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Ser veldig bra ut! Gleder meg til å se ferdig resultat. Hvor stor kompressor trengs det for å lakkere, og glass/sand blåse? Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Fresht! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 takker for bra respons:) frontleppa jeg laga selv blir mest sannsynlig brukt som vinterfanger:) vet ikke helt hvor stor kompressor man trenger, men jo større, jo bedre:) trenger ikke så mye trykk i allefall.. jeg hadde trykkregulatoren på ca 2 bar:) men jeg anbefaler å få en som kan lakke til å lære deg! det er sannelig ikke lett å lakke en bil for første gang:) fangere og sånt er greit, men en hel bil blir verre:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Da var bilen lakkert:) Det ble ikke helt vellykket, men er ikke så aller verst til å være min første lakkering:) ei dør må lakkes på nytt, muligens en forskjerm:) Fy Fan for ei deili rompe:spin nice Svends3n, detta blir bra:) sleng ut flere bilder:P Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 takktakk:) kommer sikkert bilder til helga med sommerfelger, fronfanger osv.. spørs bare hvor mye jeg får tid til.. skal hjelpe fattern med å bytte tak på huset + at jeg skal legge solfilm i tillegg:) men neste gang jeg kommer med update har jeg flere bilder:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Det der så veldig bra ut! Liker ikke helt den diffusern på bakfangern men Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg