Handyandy Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Har kjøpt meg en bil nå som det er en del rust på nå. Så tenkte jeg bare å få bort rusten og lakke selv, men det etter jeg har gjordt en del ting. Lakkeringen din så jo bra nok ut, til å være første gang ihvertfall. Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 MSpeed skrev: Det der så veldig bra ut! Liker ikke helt den diffusern på bakfangern men den ser ikke helt ut som den jeg egentlig skulle ha.. den stikker litt langt ut bakover.. men må jo nesten ha noe på bakfangeren når jeg har frontleppe og sideskjørt:) Edit: kan jo også slenge med noen bilder av stereo:) har laga ny hattehylle og trekt om sidene ved hattehylla og trekt basskassa i dag: Og her er et bilde av grillen min: Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Biiiiiilder:D:D Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 ble kul golfen din! likte spessielt fargen hehe :P ps navnet på prosjektet ditt lignet mistenkelig mye på mitt :P neida ;) lykke til videre! Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyandy Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Fargen er veldig fin ja :) Siter Bruks bil: Golf mk2 1,8cl monopoint. "proskjekt": Golf mk2 1.8cl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hehe:) er ikke barebare når fargen heter tornado rot;p her er i allefall mer bilder:) sideskjørtene og sommerfelgene blir satt på i helga hvis jeg får tid:) det kommer flere bilder da:) beklager bildekvaliteten.. blir bedre bilder neste gang:) her er bilde av bilen i garasjen med parklys;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 nommere før bilen er færdig montert nå ;) fin rø farge du valgte;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 ja:) må bare få lagt solfilm å montert sideskjørt:) skal mest sannsynlig lakke førersia på nytt.. det ble så dårlig der:) fargen er originalt på bilen, og heter tornado rød:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Juni 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 og kan legge til at fargekoden er LY3D ;) blir veldig pen! blir arti å se den ferdig med sommerfelga å resten av delene! :) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 har vært og lagt nye dekk på felgene i dag, så nå må jeg bare få tak i spacere, så jeg kan montere de:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 nå har jegg fått lagt solfilm, satt inn rutene og satt på sommerhjulene samt justert den litt ned:D den skal enda mer ned mot bakken etter hvert:) nå mangler bare solfilm på bakruta og sideskjørt:) sideskjørtene skal på i kveld:) her er i allefall bilder: Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Pent:) slepp den lengre ned fremme du;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 ja skal det når jeg setter på sideskjørtene:) skulle bare kjøre litt å se om den datt litt lengre ned:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pellepoliti Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Svends3n skrev: ja skal det når jeg setter på sideskjørtene:) skulle bare kjøre litt å se om den datt litt lengre ned:) slepp den mere ned bak å mye framme:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Justerte bilen ned i går:) 2cm forran og 1cm bak:) I dag klarte jeg teorien + at jeg har bestilt nye skilt:D Nå skal jeg bare spise, så skal jeg gå ut å montere grøftelys:) sideskjørtene kommer på til helga:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg