Gå til innhold

Svends3n's Golf II - Project Tornado

Ranger emnet

Svends3n

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her er noen bilder etter at bilen er justert ned, fått tåkelys og lys i baklyktene:)

dsc00355il3.jpg

dsc00335us2.jpg

dsc00338zm6.jpg

her er brodern sin bil i bakgrunnen:

dsc00339te2.jpg

dsc00343wk8.jpg

dsc00344ve5.jpg

dsc00345fy7.jpg

dsc00346wl7.jpg

dsc00347nw1.jpg

dsc00348mo4.jpg

dsc00349jg5.jpg

dsc00350ef2.jpg

dsc00351yz0.jpg

dsc00352ug7.jpg

dsc00353sd6.jpg

dsc00354oo1.jpg

ble kanskje litt mye bilder?:D

noen som vet hvordan jeg får mere hvitt lys i tåkelysene? har samme pærene i hovedlyktene og tåkelyktene, men de blir mye gulere i tåkelyktene:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ingen fan av sideskjørt, diffuser og leppa foran.. Når det er sagt, så må det jo være utrolig gøy å ha en nylakkert bil, flott farge og virkelig potensiale til å bli noe bra!

Hvordan står det til med oppkjøring osv? Vi er jo i starten av juni nå :)

er ikke helt fornøyd med diffuseren, så der blir det nok endringer etter hvert, men vi får se når den er ferdig:)

får ikke oppkjøring før den 2.juli:( er 1 måned ventetid på oppkjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig:) Hvilken lakk kode er det på golfen? å hvor mye måtte du gi for literen? hvilke skjørt er det som skal på? stå på, dette blir rått:D

Lakk koden er LY3D og fargen heter tornadorød:)

betalte 1100kr for 2l lakk, 0,5l herder og 0,5l tynner hos top-gun her på forumet:)

det er rieger m3 sideskjørt som skal på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:) de gamle var ødelagte, så jeg måtte ha nye:) og disse er helt enkle og kosta bare 300kr inkl adaptere:) syns ikke det ble så verst jeg.. de ser ikke så store og mektige ut når de ikke er lakkert:)

men men:) hver sin smak:) jeg liker jo ikke små fangere som mange andre gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...