Gå til innhold

Speilsot??

Ranger emnet

rfPolo

Er speilsot harry  

25 stemmer

1. 1. Er speilsot harry

• Ja
      12
    • Nei
      13

Anbefalte innlegg

Sot hele veien rundt,

og helst med samme styrke på alle rutene.

sort syntest jeg er fint, og det er billigere også,(sikker derfor ;) )

men det spørs jo hvor mye speiling du skal ha, får jo med forskjellig styrke på "speilingen", og kor mørke de skal være...

speil er fint, men dog dyrer.....

skal du ligge det sjølv? eller få det montert?

skal du ha det så og si perfekt, lever det inn, men det koster fort et par lapper....

men det kommer jo ann på hvor fint du skal ha det...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Du har begynnt ja... hva ble det til? Speil eller mørk toning?

Ville sota forann jeg å om jeg var deg, men litt lysere. Er jo litt kjipt om man ikke ser hvem som sitter i bilen og polti legger vell ikke så lett merke til det da. Hvor mange % skal du ha? En kammerat kjøpte seg 93% nå og det ble MØRKT!

Når man snakker om soting, er det lysgjennomslipp man snakker om antall prosent.. så vil ikke si att 93% er mørkt..

correct me if im wrong

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pug106_S16

Du har har jo Foliatec Chromolux filmen. Den er ikke så mørk, og det er litt speilrefleks i den. Med den ser du fint ut selv om det er mørkt ute, og den får ikke bilen til å se harry ut (syns jeg).

Har den rundt hele på bilen min. Syns den funker bra... Politiet brydde seg lite om den også.

Mener du at jeg har Foliatec Chromolux film??

Isåfall tar du litt feil. Har ingen film ennå, den som jeg har, som jeg tenkte å ta på er en fra Cd-cardic..

Kan du poste et bilde av bilen din, så jeg kan se hvordan filmen din ser ut??

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Når man snakker om soting, er det lysgjennomslipp man snakker om antall prosent.. så vil ikke si att 93% er mørkt..

correct me if im wrong

Da sto det vell omvendt på den da typen han kjøpte da, den var ihvetfall jævelig mørk.

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider