Gå til innhold

Assi: VW Golf II GTI 16v resturerings prosjekt.

Ranger emnet

Assi!

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Plukke det som er brukbart og selge det å hive bilen eller selge hele bilen, eller bare bruke den til et annet prosjekt? Vet ikke hvor stor interessen er for chassiet. Det er ikke tollet inn i landet liksom, litt vanskeligere å få solgt det til noen med mindre de skal bruke det til banebil eller trenger chassie deler..

-Asbjørn

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer veldig lite her i gården fortiden.

Gjenstår bare montering nå.. Men skjer fortsatt veldig veldig lite!

Noen som har ombyggingspapirer på dette? Kunne gjerne vært en fordel når dette skal godkjennes?

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hvite chassiet skal bygges om "litt", etter hvert.. planene er klare! eller hva Assi? :race alacocaina

Veldig usikker på dem området pzycho..

Men det kunne jo vært noe. Men ingenting mer skal byggest i garasjen, da det er for liten plass.

Så detter vi over et lokale og jeg får meg en fast jobb så er det en veldig god start.

-Asbjørn Fagervik

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette Assi.

Bare pass på og ha bilen puslet sammen til neste uke du... hehe.

Hei hei Kenneth:D

Jeg er veldig fornøyd med resultatet sålangt selv, da dette er første bilen jeg har pusset opp. Men nå i det siste har jeg fått veldig mye hjelp til å bytte motor o.l da jeg ikke er så dreven på dette området.

Skal prøve på å få bilen hel til neste uke. Idag skal maskinen kveikes. Så da blir det mer monterting og moddifiseringer o.l

-Asbjørn

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann mekkere!

Nydeli jobb dere har gjort gutter, har alltid kunna tengt meg å gjort det samma som dere..:m'm: Toer golfer er bare drit rått...

:hailvw

Bilen blir jo som ny da, digg å ha det så strøkent å rust fritt..:op:

Men tror jeg villa valgt en annen farge å trykt inn en corrado dash hadde det vært jeg som dreiv på..

Men alikavell detta blir bra!:thumb

Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert...

Før:Sierra RS Cosworth 4x4...

Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..! få gang på dashen og slikt.. så kommer jeg og tar siste ledningene.. så fyrer vi opp dritten :magic:

Sorry pzycho, jeg er syk! Men vi fikk liv i den ivertfall? IT`S ALIVE!!!

Startet på første forsøket, stakkars pzycho ble skremt å måtte døde den bil :p

Heisann mekkere!

Nydeli jobb dere har gjort gutter, har alltid kunna tengt meg å gjort det samma som dere..:m'm: Toer golfer er bare drit rått...

:hailvw

Bilen blir jo som ny da, digg å ha det så strøkent å rust fritt..:op:

Men tror jeg villa valgt en annen farge å trykt inn en corrado dash hadde det vært jeg som dreiv på..

Men alikavell detta blir bra!:thumb

Tusen hjertelig!

Dette er første utkast av toer golfen, for alt det jeg vet så dukker det opp andre ting etter vert. Jeg må få fatt i et lokale å noe mer penger før jeg kan tenke på å fikse noe mer;)

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

Lenke til kommentar
Del på andre sider