Jon Arne Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Tenkte å kjøpe meg en sånn,restureringsobjekt til 7000kr. God del rust og noen deler medfølger..pent interiør og god motor/gir.. Er det noe jeg bør satse på? Samme mod som denne bare ustrøken og hvit: Håper på svar,.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Kan vel alltid svare her i stedenfor den andre tråden, så holder vi litt liv i Mustangforumet også! :D Har altså en -77 modell selv, en original Mach1 med V8'er. Har begynt å komme endel repro deler nå (heldigvis), men du må nok belage deg på litt leting etter endel deler - eventuelt bruke alternativer. Sliter selv med å skaffe gummilister til vinduene. På vanlig sedan lar det seg skaffe, men ikke til våre hatchback'er. Vær veldig forsiktig med ruter osv og ikke knus disse, da det kan bli pyton å skaffe noe til fornuftig pris.. Samme gjelder lykteglass osv. Nevnte også i forrige tråd at jeg sliter med å få ordna nye skiver og klosser - dvs skivene skal de fikse, men klossene ble det værre med, så her må jeg finne alternativer. Håper du kjøper og setter igang restaurering, da blir vi enda fler med Mustang II i Norge! Blir flere å dele erfaringer, tips og triks med også. :) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Hehe...lite liv her?:P Å?du sier det...hm,må vel ta vare på alt å ta max vare på det da. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg