Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vil selge fordi jeg ikke har tid til å skru... ihvertfall ikke nok tid.. har heller ikke et nettverk av "bil" venner som kan hjelpe til på denne bilen.. det er en DRIT fet bil.. og det går som et helvete (når det virker).

jeg er ført og fremst en sjafør derfor jeg har egen mekaniker :P hehe, så bør jeg kanskje ha noe han kan skru på...

hvis du sveiser litt rust og overale motoren så har du en bil du kun trenger EU godkjenning for å få skilter på.. og med den turboen er 400hk 0 stress...

hvis jeg ikke får solgt dem må jeg stå på å bygge selv...

men er jo coilovers, front montert ic, skrudd-bur, stor turbo, boost controller, 2-veis lsd, 16" og 17" felger, Også tror jeg det er data sprut,, (må bare sjekke :P hehe) også følger det med et ton a deler.. skjerm breddere dynamo turbotimer kan til og med få med 6 slitte dekk :P hehe onfiredevi

husk at det er 2 komplette biler så hvis du vil ha en gate bil å en bane bil har du også det her.. alt er tatt vare på :)

men er du jakt på et prosjekt så er nok dette et godt valg.. men du bør ha peiling å tid og ork...

pm ved interesse... :) her har du mere en 65000 bare i deler...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

noen ganger er man svak i troen.. men andre ganger tar man til fornuft.. Jan-tore har hvert å hørt på motoren å det er fult ras.. så overhaling er på gang.. motoren blir rivd ut rett over nyttår.. så blir det full overhaling.. så dere gjetter riktig blir ikke noe M-drifting på meg til sommeren.. men heller litt :wank el drifting :P

så jah nå er prosjektet i gang igjen.. hehe.. tiden er knapp så jeg må stå på litt.. :)

endelig på riktig spor igjen

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

da er motoren lever å allerede plukket ifrahverandre.. heldig som jeg er blir nok dette dyrere en først antatt.. turboen har fått smake litt Apex... så må ha ny turbo også... må også ha et nytt rotor hus og en ny rotor... halt var TOTALT havari.. men nå blir det ihvertfall fiksa..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider