Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men hva skjer... jo trenger egentlig å komme i kontakt med noen som har sikkelig greie på dette lurer på et par ting...

se her 100_0863.jpg

der er nedre del av insuget mitt.. så der dere den store kladden med greier som sitter på.. hva er det? Må jeg ha det der??? her ser jeg en som ikke har noe der...

100.jpg

så jeg tenker wtf hva skjer med dette? noen som kan fortelle meg alt jeg ikke trenger på motoren min? og hva er konsekvensen av å fjærne det vakum tullet som sitter på nedre del av insuget mitt?

så jeg er vel nødt til å skrive en kontakt annonse...

Hei jeg heter Fredrik jeg er 21 år å søker en å dele livets gleder med, for meg er livets gleder en 13B og søker noen som har bygd en 13B og gidder å slå av en prat.. helst i nær området..

skedsmo oslo osv ellers liker jeg lange turer på stranden og kjøre alle slags kjøretøy både på vei og bane..

håper på en pm eller et svar i tråden mvh Fredrik :peace:

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah jah overhalinga er ikke problemet men jeg lurer på hva som er nødvendig å ha og hva jeg kan kaste har ogsp lyst til å snakke litt om erfaringer osv.. hehe kanskje sitte på i en fc.. aldri gjort det hehe..

anbefalinger fra folk som har gjort det fra før.. greit å ha :)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tar jeg meg en tur på fredag jeg :) skal til dama uansett :P

så nå har du sakt det, ikke lov å trekke seg tilbake nå...

var hos sidre i dag å titta litt.. fått oppklart litt og fått masse inspirasjon.. og masse drive bare jeg har stått eksamenene neste uke skal arbeids tøyet på og motoren skal ifra hverandre.. også blir det skru skru skru skal også da ta en liten tur innom banken å høre hva de har å si til galskapen :) hehe...ikke like galskap som sindre sin men galskap er det uansett :)

Mvh Fredrik

ps. jabra jeg sender deg en PM...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen det blir bra nå Paperboy!

Men rekker du å få ratta å vist den fram i slutten av sesongen da? håper da det :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe spørs litt når jeg får delene.. men er godt mulig det blir litt prøve kjøring mot høsten..

skal ringe å ordne meg time med banken til torsdag.. så får vi se hva det blir til.

men å kjøre RX-7 i går var HERLIG.. draget.. ohhh også når turboen begynner å komme vooooohhh.. også fuskinga på 4000 :P også bare plutslig er den på 7000 trykker inn clutchen piiiish i også legger du inn neste gir også voooooooohhh også hele regla igjen... vare helt konge.. kjørte forholdsvis pent da siden det var Jabra sin bil + at sinter cluch ikke er helt min greie enda :S hehe.. men skjønner nå at bilen min kommer til å bli et monster... tror egentlig ikke jeg bør ha en sånn bil men man kan ikke altid være fornuftig.. Plxr vet at jeg til og med har lagt en M3 i grus så blir spennende å se hva jeg får til med over dobbelt så mye power..

også må jeg bare bøye meg i støvet for jabra som gadd å la meg prøve bilen hans :thanks utrolig kult av han å la meg prøve den... var nesten gald for at han ikke satt på med bmw'en før etter jeg hadde prøvd rx'en :D men må bare takke jabra for en utrolig opplevelse :D :D

ps nå er gløden her så nå skal blokka ifrahverandre på mandag ;)

god helg

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider