Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

første jeg skriver er KAOS.. hehe kommet litt på vei... ikke SÅÅÅ langt som jeg hadde håpet men..

fått av vann pumpa

P6110055.jpg

også har jeg skrudd ut 10000 100M lenge bolter

P6110054.jpg

tatt av bånn panna

P6110056.jpg

og det var da ting begynte å gå feil..

bånn pluggen som jeg tror jeg har nevnt tidligere sitter fast...

men jeg trodde den var noge lunde tom for olje siden jeg har helt litt ut her og der mens jeg har skrudd..

MEN der tokk jeg temmelig feil

P6110053.jpg

sånn så det ut etter mye rare løsninger på å hindre olja i å treffe gulvet..

men jeg syntes det så ganske bra ut inni der da

P6110051.jpg

P6110052.jpg

så skrudde jeg av det røret nedover der også satt jeg motoren opp igjen...

så nå ser det ca sånn ut der

P6110057.jpg

P6110060.jpg

så jeg kom litt kortere en forventet i dag men det er vel egentlig greit :) får håpe det blir likar i morgen..

ha en god kveld :)

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nice med olje utover mors gulv da ;) Kos deg med å rydde opp fredrik ;)

kom neste ingenting på gulvet reddet det meste.. men litt kot det jo

og det er banken som er teit de lar deg ikke låne mere en 30000 på en bil som er eldre en 13 år.. så hvis du har en 99modell huyundai atos til 30000 kan du låne 50.000 på den MEN hvis du har en 60 modell shelby cobra med matching numbers (det vil si godt over en milion) så får du desverre ikke låne mere en 30000 å da er det som forbruks lån :S

kjip bank

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom neste ingenting på gulvet reddet det meste.. men litt kot det jo

og det er banken som er teit de lar deg ikke låne mere en 30000 på en bil som er eldre en 13 år.. så hvis du har en 99modell huyundai atos til 30000 kan du låne 50.000 på den MEN hvis du har en 60 modell shelby cobra med matching numbers (det vil si godt over en milion) så får du desverre ikke låne mere en 30000 å da er det som forbruks lån :S

kjip bank

gr moneybank får du 50.000 uten sikkerhet... men svindyrt lån da...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jah men blir lett litt dyrt...

men jeg tror jeg kanskje har en plan...

http://www.japanauto.no/brukt/biler/163.htm

hva om jeg kjøper den... drifter litt i sommer samtidig som jeg tar karroseriet på rx-7'en min også når høsten og vinteren kommer flytter jeg over alt fra den nye til den gammle. og da har jeg en HEL bil i reserve deler :) skal nok ta en titt på den når den kommer inn i norge... hva syntes folk om den planen da?

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah jeg må jo ha coilovers og difresnial også da + nye bremser også trenger jeg vel noe karroseri deler..

handle lista mi til motor var på 55.000

og siden denne bilen er drifte klar regner jeg med at det er litt gjort med den.. så la oss si den har 300hk.. og jeg skulle ha 350.

så er ikke det så mye forskjell + bare 10k også får jeg faktisk alt jeg trenger plus masse mere jeg egentlig ikke trenger som kan være kjekt å ha ;) skulle jeg hatt coilovers og diff så hadde det kommet på 10K uansett.. og da er bilen så å si ferdig til neste sommer :) + at jeg får lekt meg litt denna sommeren :D hehe

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste problemet med det er at det da blir en del tilpassing..

også må jeg ha ditt også må jeg ha datt og det eneste jag faktisk får brukt av bilen er motoren.. men hvis jeg kjøper den andre ender jeg opp med 2 komplette biler.. en jeg kan bruke som bane bil og en jeg kan kjøre på veien.. kan eventuelt selge banebilen.. så derfro syntes jeg det er bedre å gå for fc'en..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider