FX2000 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 i vognkortet mitt står det antall sitteplasser i alt 4 antall sitteplasser i forsete 2.. :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Banken er slemme mot meg de lar meg ikke låne så mye som 55 tusen.. så tror nesten jeg må ty til enten morra eller faren min for å låne :S Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 første jeg skriver er KAOS.. hehe kommet litt på vei... ikke SÅÅÅ langt som jeg hadde håpet men.. fått av vann pumpa også har jeg skrudd ut 10000 100M lenge bolter tatt av bånn panna og det var da ting begynte å gå feil.. bånn pluggen som jeg tror jeg har nevnt tidligere sitter fast... men jeg trodde den var noge lunde tom for olje siden jeg har helt litt ut her og der mens jeg har skrudd.. MEN der tokk jeg temmelig feil sånn så det ut etter mye rare løsninger på å hindre olja i å treffe gulvet.. men jeg syntes det så ganske bra ut inni der da så skrudde jeg av det røret nedover der også satt jeg motoren opp igjen... så nå ser det ca sånn ut der så jeg kom litt kortere en forventet i dag men det er vel egentlig greit :) får håpe det blir likar i morgen.. ha en god kveld :) :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hahaha, nice med olje utover mors gulv da ;) Kos deg med å rydde opp fredrik ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Banken er slemme mot meg de lar meg ikke låne så mye som 55 tusen.. så tror nesten jeg må ty til enten morra eller faren min for å låne :S Skjer med at banken ikke stoler på Jernbane folk ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hahaha, nice med olje utover mors gulv da ;) Kos deg med å rydde opp fredrik ;) kom neste ingenting på gulvet reddet det meste.. men litt kot det jo og det er banken som er teit de lar deg ikke låne mere en 30000 på en bil som er eldre en 13 år.. så hvis du har en 99modell huyundai atos til 30000 kan du låne 50.000 på den MEN hvis du har en 60 modell shelby cobra med matching numbers (det vil si godt over en milion) så får du desverre ikke låne mere en 30000 å da er det som forbruks lån :S kjip bank Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 kom neste ingenting på gulvet reddet det meste.. men litt kot det jo og det er banken som er teit de lar deg ikke låne mere en 30000 på en bil som er eldre en 13 år.. så hvis du har en 99modell huyundai atos til 30000 kan du låne 50.000 på den MEN hvis du har en 60 modell shelby cobra med matching numbers (det vil si godt over en milion) så får du desverre ikke låne mere en 30000 å da er det som forbruks lån :S kjip bank gr moneybank får du 50.000 uten sikkerhet... men svindyrt lån da... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 hehe jah men blir lett litt dyrt... men jeg tror jeg kanskje har en plan... http://www.japanauto.no/brukt/biler/163.htm hva om jeg kjøper den... drifter litt i sommer samtidig som jeg tar karroseriet på rx-7'en min også når høsten og vinteren kommer flytter jeg over alt fra den nye til den gammle. og da har jeg en HEL bil i reserve deler :) skal nok ta en titt på den når den kommer inn i norge... hva syntes folk om den planen da? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 hadde jo funka.. men om det egentlig er kun motor du trenger så kommer du jo ganske langt med 65 000kr da.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 jah jeg må jo ha coilovers og difresnial også da + nye bremser også trenger jeg vel noe karroseri deler.. handle lista mi til motor var på 55.000 og siden denne bilen er drifte klar regner jeg med at det er litt gjort med den.. så la oss si den har 300hk.. og jeg skulle ha 350. så er ikke det så mye forskjell + bare 10k også får jeg faktisk alt jeg trenger plus masse mere jeg egentlig ikke trenger som kan være kjekt å ha ;) skulle jeg hatt coilovers og diff så hadde det kommet på 10K uansett.. og da er bilen så å si ferdig til neste sommer :) + at jeg får lekt meg litt denna sommeren :D hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Får du tatt opp lpån til den bilen da? eller trenger du ikke ta opp lån? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 penger kan altids ordnes... :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 do it ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 http://www.japanauto.no/brukt/biler/05.htm hva med å bruke denne som delebil. etter hva jeg har skjønt er disse motorne endel bede enn de gamle.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 eneste problemet med det er at det da blir en del tilpassing.. også må jeg ha ditt også må jeg ha datt og det eneste jag faktisk får brukt av bilen er motoren.. men hvis jeg kjøper den andre ender jeg opp med 2 komplette biler.. en jeg kan bruke som bane bil og en jeg kan kjøre på veien.. kan eventuelt selge banebilen.. så derfro syntes jeg det er bedre å gå for fc'en.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg