Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

Står ikke noe om understellet er uskadet i annonsen, men hvis forstilling og bakstilling er som de skal være er vel de mer driftevennlige en den gamle bakstillingen og forstillingen. Men på en annen side så så den ganske most ut! Pluss at de gamle er litt tøffere!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er vel ikke 100% sikkert at FD understellet passer på FC..

og hvis jeg kjøper den Fc'en har jeg 2 biler.. en som man ikke får skilter på og en jeg har skilter på.. får sikkert en liten slant for den uten skilter også... hehe..

hvis jeg selger den for 20k eller no med nyoverhalt motor har jeg fort spart inn de pengene da...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut det. Fett med en bil til bane og lørdagskos og en bil til hverdagskos.

Er det mulighet for regging av den fc'en fra Japan da? Eller skal du bare ha den på bane?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe liker ikke å drifte med 4wd.. blir liksom ikke det samme.. rekken min på en drift er 329.000.. men det er på downhill når du kaster bilen igjennom de "oppkjørselene" hvor man lett drar et par hundre.. beste jeg har fått på vanlig bane er 160K

men poenget med det jeg kjørte nå sist var å få over en million på 5 runder på den lengste banen.. neste målet er 1.5 mill hehe

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter vel egentlig litt på at en viss bil skal komme inn fra japan.. også til neste helg skal jeg på bilferie nedover til tyskland.. turist ferie med dama.. :S men jeg fikk lov til å dra innom nurburgring å ta 1 runde eller 2.. så gleder meg kjempe masse..

tror prosjektet skyter fart etter jeg har sett på den bilen fra japan å endelige avgjørelser er tatt...

får håpe den ikke kommer alt for tidlig i juli for da kommer jeg til å mase på dama for å komme hjem :D

men når de har supraer til 50K så er det vel ikke FC3s'en som går først.. ;)

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider