Jarbra Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Har ikke fått deg en vakuumlekkasje da? Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 bilde kommer i morgen kommer også mest sansynlig et lyd klipp fordi lyden er KONGE :D Får se over alle vakum slangene i morgen :):thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 her var bildene jeg lovte :) :thumb også noen line filmer til slutt :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 *Gåsehud* Åhh Faen! Det var lyden sin det! Gratulerer forresten! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ojojoj! Syns nesten du må ta en tur igjen snart :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ser ut som om det blir flere FCer på banen fremover da :) Foreløbig føler jeg at jeg er den eneste! Gratulerer med ny bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jeg skal ha en slik en, Basta! :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Hei fredriiiik ;);) Gratulerer med bilen =) og føler med deg på bota :P Må finne på noe snart =) ta en kveld og se litt video\bilder =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Sindregutt: Om en måned i dag er jeg på veien med min og :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 om 1 mnd er det ikke flere treff :( hehe.. Uansett! Skal bli morro å se flere Fcer på bane.. og bare så det er sagt.. Orange FC er opptatt ;) Finn andre farger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 gleder meg bare til å lære meg den jeg :) skal ha prøve skilter en dag til uka å kjøre litt rundt. fc'en min blir nok matt svart :) og må prøve å komme meg på noen treff fremover :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 om 1 mnd er det ikke flere treff :( hehe.. Uansett! Skal bli morro å se flere Fcer på bane.. og bare så det er sagt.. Orange FC er opptatt ;) Finn andre farger! Førstemann!!! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hvis det er første mann så vinner jeg ufrivelig den ene min er så falmet at den er omtrent orange i lakken ;) hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hvis det er første mann så vinner jeg ufrivelig den ene min er så falmet at den er omtrent orange i lakken ;) hehe Sikker? Min er også så falmet:P Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 sånn da har det faktisk skjedd noe eller kommer til å skje mye.. har meldt meg på licence day på torsdag den 20'ende som betyr at jeg har MYE å gjøre... og autoslalom søndag den 23 september på gardermoen raceway.. så da er planen å ta meg fri på torsdag siden dette begynner kolokka 15:00 det jeg må gjøre til da er å få den til å gå rent.. få på luft filter. å få på el vifte så jeg får plass til luft filter.. hehe.. så skal jeg bytte olje legge om noen dekk... samtidig som alt dette skjer så røyk diffen på bmw'en på tirsdag hvor jeg da øvde meg litt med å ligge et par runder rundt bilen til en kammerat og litt 8 tall osv.. og bilen likte hvis ikke helt det med tørr asfalt.. så nå må jeg kjøre ford fiesta.. RÅTT... NOT.. men nå er lønna inne å tids presset er kommet så nå er det bare å håpe på at jeg finner ut av fuske problemene og bilen går som den skal til torsdag... Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg