velo Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Du som har wankel: Henta fra Bead-lock sin tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 stjel motorn å pakk den i bila di :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 da var virkende sikkerhets seler montert.. da mangler jeg bare åå..... *Bytte batteri. *sjekke om dynamoen lader som den skal. *legge om dekk på 17 tommerene. *skaffe flere dekk til 16 tommerene *finne ut av problemet som jeg kanskje har en anelse om hva er *få kjøpt å montert El vifte (så den virker på termostat) *få montert luftfilteret. *også gasa tel det rasa :P Huff noen som vil hjelpe meg? ;) Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ladet den i natt så batteriet ble helt fult.. starta i dag den virka som var mye friskere.. la seg på tomgang på rundt 1500rpm fikk ikke prøvd den skikkelig siden jeg ikke har skilter.. men virka som om den var mye bedre.. fant ut at dumpventilen var ødelagdt.. kanskje hele fuske problemet har hvert at batteriet er dårlig å at den ikke får bra nok tenning... kan ta ut pluggene å se på de.. har jo helt nye i den andre motoren kanskje det hjelper... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 et problem funnet.. waste gaten min er fucked så jeg får ikke noe lade trykk.. tar den av i morgen å ser om den kan fikses eller så skal jeg se om jeg får skaffa meg en ny en i morgen.. Har fått byttet batteri ihvertfall da... 3 dager igjen... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clibus Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Litt off topic her fredrik, men takk for tipset med coilen. Byttet den i går og bilen går som ei kule! :) Du får ha lykke til med japsebilen din, blir stilig dette' Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 blir bra det her Fredrik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 jeh spørs dette da er bare slit å helvete om dagen hadde håpet å fått den klar til kjøring torsdag. men det går nok til helvete.. fikk tatt en titt på waste gaten.. fikk den til å lukke igjen.. men den fukser å etter-tenner så jevlig.. bare smell å pssh om hverandre. en ting er å bygge... en annen ting er å feilsøke.. skulle hatt en ekspert på området.. vet liksom ikke hvor jeg skal begynne, den får bensin den får luft.. den får tenning a/f forholdet er ikke så ille.. prøvd å titta litt etter vakum men finner ikke noe som er løst eller virker som det lekker.... noen forslag??? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 spurt sindre? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 jah eller.. jeg møtte han men da hadde waste gaten hengt seg.. så da var det ikke så lett å finne andre problemer.. men lurer litt på om det er SÅ surt at jeg kanskje har ryki en apex.. :/ Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 en apex er muli.. trenger sprutet narrowband input? kansje er denne som fucker? LMM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Skru ut pluggene på 1 rotor og kinn den på starteren. Skal høre tjopp, tjopp, tjopp. Er ofte man kan høre hvis man har tatt en apex.. Så gjør du det samma på den andre skiva. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 tenkte å gjøre det det var tjopp tjopp pssssjj på den andre motoren så... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 rotor 2 var tjopp tjopp tjopp.. rotor en var psjj psjj psjj.. men lurer på en ting.. hvis man fjærner olje innsprøytinga å kjører på totakst olje. hvor lange kan man kjøre uten totakts olje før det ryker en apex? Mvh fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Nice ride man! hehe likte utrolig godt lyden av den! Mvh Fredrik Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.