FX2000 Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 fin lyd på den.. gleder meg sykt til jeg får bil jeg kan kjøre igjen.. neste sesong blir det full satsing... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Fredrik, any progress med motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 ikke bortsett fra at den er ødelagdt hehe... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Regner med at du ikke kjørte på gardermoen i dag!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hehe hadde blitt vanskelig med 2 ubruklige biler om dagen... jaja får komme sterkere tilbake neste sesong... får vel begynne å gjøre noe med selve prosjektet også da.. tenkte å plukke den ifrahverandre denna uka.. få lakkert invendig og sveisa rust før vinteren overhale motor mens jeg har bilen på lakkering.. i vinter.. montering av ALT så fort bilen er tilbake fra lakkering.. så skal jeg få gått over å pusse å lakkere hver eneste lille del.. ihvertfall helt til jeg blir lei av det... Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hehe hadde blitt vanskelig med 2 ubruklige biler om dagen... jaja får komme sterkere tilbake neste sesong...får vel begynne å gjøre noe med selve prosjektet også da.. tenkte å plukke den ifrahverandre denna uka.. få lakkert invendig og sveisa rust før vinteren overhale motor mens jeg har bilen på lakkering.. i vinter.. montering av ALT så fort bilen er tilbake fra lakkering.. så skal jeg få gått over å pusse å lakkere hver eneste lille del.. ihvertfall helt til jeg blir lei av det... Mvh Fredrik Bra jeg hørte litt håp inni der :heyyou: =) Men ja, nå skjønner jeg ikke mye av Wankel men i hvor stor del er den nye motoren ødelagt? Det kan vell fikses til en vettu pris? Men du får stå på =) Jeg og Martin skal sitte på med deg ;) :yummy: Du får si ifra hvis du trenger en hjelpende hånd en helg, stiller gjerne opp for å få tilbake motet ditt =) Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hehe det er en apex (tettning) mellom sylynderveggen og rotoren.. noe som gjør at jeg mister all kompresjon.. som gjør at det ikke går spessielt bra,, den starter da :) men det er egentlig jævlig greit for neste turen jeg skal kjøre med den bilen er ned til den andre bilen :) så blir det skru skru skru.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Var nå i allefall hyggelig at vi fikk et par runder på feltet før motoren måtte overhales;) Hva blir det til nå da...? Skal du bruke den _norske_ bilen som delebil eller? Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 jah gleder meg til jeg ovarhaler den på nytt så kanskje vi får 4 - 5 runder før jeg må overhale igjen :P Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hehe det hadde jo vært et gigantisk gjennombrudd i wankels historie;) Nei jeg skal slutte å være spydig, i fare for å ikke få sitte på neste gang? Du er forresten bedt på dugnad når jeg skal bytte dempere;) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hehe det hadde jo vært et gigantisk gjennombrudd i wankels historie;)Nei jeg skal slutte å være spydig, i fare for å ikke få sitte på neste gang? Du er forresten bedt på dugnad når jeg skal bytte dempere;) haha sleipe faen ;D det er ingenting kontra hva han har å gjøre! =D Du skal få gjøre det alene martin, alene i mørket på en lørdags kveld :helpme: Men ontopic, er christian mye til hjelp med wankel eller :P? Eller er han mye borte ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 er mere sånn når jeg at hvis jeg prøver å snakke litt wankel kommer han fort med... JEG har så lite peiling på det wankel greiene der ass. så kommer det som regel en V8 vits også snakker vi om noe annet.. hehe tenkte å få gjort noe i dag... :thumbs... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 :m'm: Jeg har fortsatt en deilig motor til deg.. hehe.. Skal du overhale selv eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 har ikke råd til noe annet... kunne jeg kjøpt den videoen av deg?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 http://www.diy-re.co.nz/ Her kan du kjøpe den for 6-700kr ellerno! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg