Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe hadde blitt vanskelig med 2 ubruklige biler om dagen... jaja får komme sterkere tilbake neste sesong...

får vel begynne å gjøre noe med selve prosjektet også da.. tenkte å plukke den ifrahverandre denna uka.. få lakkert invendig og sveisa rust før vinteren overhale motor mens jeg har bilen på lakkering.. i vinter.. montering av ALT så fort bilen er tilbake fra lakkering.. så skal jeg få gått over å pusse å lakkere hver eneste lille del.. ihvertfall helt til jeg blir lei av det...

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe hadde blitt vanskelig med 2 ubruklige biler om dagen... jaja får komme sterkere tilbake neste sesong...

får vel begynne å gjøre noe med selve prosjektet også da.. tenkte å plukke den ifrahverandre denna uka.. få lakkert invendig og sveisa rust før vinteren overhale motor mens jeg har bilen på lakkering.. i vinter.. montering av ALT så fort bilen er tilbake fra lakkering.. så skal jeg få gått over å pusse å lakkere hver eneste lille del.. ihvertfall helt til jeg blir lei av det...

Mvh Fredrik

Bra jeg hørte litt håp inni der :heyyou: =)

Men ja, nå skjønner jeg ikke mye av Wankel men i hvor stor del er den nye motoren ødelagt? Det kan vell fikses til en vettu pris? Men du får stå på =) Jeg og Martin skal sitte på med deg ;) :yummy: Du får si ifra hvis du trenger en hjelpende hånd en helg, stiller gjerne opp for å få tilbake motet ditt =)

Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er en apex (tettning) mellom sylynderveggen og rotoren..

noe som gjør at jeg mister all kompresjon..

som gjør at det ikke går spessielt bra,, den starter da :)

men det er egentlig jævlig greit for neste turen jeg skal kjøre med den bilen er ned til den andre bilen :)

så blir det skru skru skru..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det hadde jo vært et gigantisk gjennombrudd i wankels historie;)

Nei jeg skal slutte å være spydig, i fare for å ikke få sitte på neste gang?

Du er forresten bedt på dugnad når jeg skal bytte dempere;)

haha sleipe faen ;D det er ingenting kontra hva han har å gjøre! =D Du skal få gjøre det alene martin, alene i mørket på en lørdags kveld :helpme:

Men ontopic, er christian mye til hjelp med wankel eller :P? Eller er han mye borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider