Tidligere bruker Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 åå fyy F og wankel ser vanskligt ut ;D Men det lar seg gjøre med en slik boxsett Fredrik ;) løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Vansklig? Klart er det annerledes enn stempel men det lar seg veldig greit gjøre med en video, tolmodighet og nøyaktighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 vanskelig? vil nesten tro det er lettere en en stempel motor.. eneste er at konseptet ikke er like kjent.. :) gidder du hjelpe meg å porte den når motoren er i moekyler sindre?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 snakker vi pheripheral porting så du får mandig go tomgang? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 tenkte ikke å gå så langt men en type street porting.. hvis den ikke allerede er porta da :S hehe.. men vet sindre gjorde selv på sin 13B-RE så han kan sikkert hjelpe meg å ta min egen selv.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Vi kan se på saken når du får den i deler! Regner ikke med at det er så lenge til?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 nei blir nok ikke så lenge til.. tenkte å kjøpe den videoen først da... Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 i dag har jeg tatt ut baksetet å alt av teppe og deksler.. i bagasjen.. finni litt rust som ikke var bra... tatt ut alt av seler.. gjør den rettå slett klar til lakkering innvendig.... neste økt bilr til søndag.. :) :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 da har jeg fått gjort litt ribba bilen invendig helt fram til dash.. tenkte jeg skulle ta ut dashen i helga :) også en liten quiz hvor mange tror dere bor her PS. ingen som er på besøk .. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 tipper deg, mor og far:) hehe like mange biler og folk her og ser du :) Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg bare digger den nye bilen din. Jeg syns du skal lakke den hvit og beholde panseret. Da blir det en skikkelig grom tralle!! Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 tipper deg, mor og far:) hehe like mange biler og folk her og ser du :) desverre... bare meg å mor ;) siden diffen på bmw'en er gåen så kjører jeg fiesta om dagen.. :S Fobo: Nei må devsrre skuffe deg... er temmelig bestemt på matt svart.. men JAH hvit FC med svart panser er drit kult... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Vurderer å selge begge rx'ene... noen som er intrisert? de selges sammen og jeg gidder ikke å tape FOR mye heller..:hondakick Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 tenker 65.000,- gidder ikke tape så mye så 15.000 er vel nok å tape... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hvorfor selge? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg