Tidligere bruker Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hvorfor selge? x2 wtf Fredrik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Fordi han endelig har skjønt det og skal handle seg M-bil från sõta bror! :) Til banebruk riktignok (Håper jeg ikke ødela noen overaskelses planer Fredrik:P) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PureVentoPOWER Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Stolt over deg Fredrik. Rotor er ikke motor;) Du burde få 65 for alle de japse delene du har hjemme samt 2 biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 jeg vil selge fordi jeg ikke har tid til å skru... ihvertfall ikke nok tid.. har heller ikke et nettverk av "bil" venner som kan hjelpe til på denne bilen.. det er en DRIT fet bil.. og det går som et helvete (når det virker). jeg er ført og fremst en sjafør derfor jeg har egen mekaniker :P hehe, så bør jeg kanskje ha noe han kan skru på... hvis du sveiser litt rust og overale motoren så har du en bil du kun trenger EU godkjenning for å få skilter på.. og med den turboen er 400hk 0 stress... hvis jeg ikke får solgt dem må jeg stå på å bygge selv... men er jo coilovers, front montert ic, skrudd-bur, stor turbo, boost controller, 2-veis lsd, 16" og 17" felger, Også tror jeg det er data sprut,, (må bare sjekke :P hehe) også følger det med et ton a deler.. skjerm breddere dynamo turbotimer kan til og med få med 6 slitte dekk :P hehe onfiredevi husk at det er 2 komplette biler så hvis du vil ha en gate bil å en bane bil har du også det her.. alt er tatt vare på :) men er du jakt på et prosjekt så er nok dette et godt valg.. men du bør ha peiling å tid og ork... pm ved interesse... :) her har du mere en 65000 bare i deler... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Nå kjenner jeg du ypper til juling. Pass deg neste gang du er i Sarp :fatality: Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 kom igjen a ;)... men jeg digger bilene MEn jeg vil ikke ha så mye jobb.. men for dere som ikke er så late så er dette en GOD mulighet for MASSE bil for lite penger.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 noen ganger er man svak i troen.. men andre ganger tar man til fornuft.. Jan-tore har hvert å hørt på motoren å det er fult ras.. så overhaling er på gang.. motoren blir rivd ut rett over nyttår.. så blir det full overhaling.. så dere gjetter riktig blir ikke noe M-drifting på meg til sommeren.. men heller litt :wank el drifting :P så jah nå er prosjektet i gang igjen.. hehe.. tiden er knapp så jeg må stå på litt.. :) endelig på riktig spor igjen Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 da var motoren ute og klar til overhaling :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low-Ryder Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Så ingen salg av bil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 nope planene er forandret.. hehe IGJEN.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hehe, overhaler du selv eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Low-Ryder Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 hehe,men det er bra :) håper du får til alt du har planlagt ;) blir en tøff bil :) EDIT: det ER jo en tøff bil fra før da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 skal ikke overhale selv.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 da er motoren lever å allerede plukket ifrahverandre.. heldig som jeg er blir nok dette dyrere en først antatt.. turboen har fått smake litt Apex... så må ha ny turbo også... må også ha et nytt rotor hus og en ny rotor... halt var TOTALT havari.. men nå blir det ihvertfall fiksa.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=002&category=33742&viewitem=&item=120190300823 dette blir bestilt i morgen så slipper jeg å handle ny turbo Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg