FX2000 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 drift battle jah.. man må jo få med seg det ;) gleder meg bare til å få bilen i garasjeplassen min nå så jeg kan begynne og dmotere hele bilen... hehe har faktisk fått ganske bra respons av familie og venner på kjøpet.. ingen som har kommet med "ååå du bruker så mye penger på bil... det er dumt bla bla bla" faren min syntes det er drit kult. mens onklen min ikke skjønner forskjell på en vankel motor og en vanlig motor.. så han har utfordret meg til å "race" han med 1.6 avensisen hans :S:knock: skal nok prøve å få den kjørbar til sommeren så jeg får kjørt litt.. kan ikke bare skur heller :) leste hele manualen i går.. får vel ikke mange rx-7'er som ikke er inportert og manualen følger med... men nå må den bare hjem håper å få den hjem på fredag eller 2 dag... eller no Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Skal du prøve å få den kjørbar til sommeren eller driftbar? Tok du imot utfordringen fra onkelen din? :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 kjørbar.. kanskje så jeg kan prøve meg litt... får se hvor fort ting skjer... så klart kan jo ikke tape ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 grattis med "ny" bil da fredrik det er kult at du har fått deg projekt å. men v8 er en hel motor, ikke no sånn trekanta greier som kakler inni en 1,3liter... hehehehe mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 fin bil... billi også, tror eg betalte 25 - 30 for min i sommer... med blåst motor også trenger den litt lakk :) http://www.mazda-ogn.org ;) gleder meg til å se den ferdig :) mitt FC prosjekt ligger på mazdaforumet :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 må vel legge det inn på mazda forumet hehe. trekanta kaklende ting er tingen ;) har litt lesestoff da ;) :magic: mvh fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 morn du! morro med flere fc prosjekt her:) Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hehe jah... må indrømme at ditt prosjekt var en liten inspirering da :).. hehe... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Lykke til med prosjektet ditt:happyhappy: Gå for svartmatt kan ikke ha flere røde i området. Mvh Jan-Tore Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hehe er vel ikke mange som ikke er røde eller hvite nei... men den er nok rød en stundt til. men tror matt svart kan bli driiiit fett, får sånn stealth figther look ;) hehe Mvh Fredrik Ps bra at dere som har drevet litt med dette følger med så jeg kan få litt hjelp. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honda_69 Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 dette er en fet bil med masse potensiale. det står som regel TURBO II på intercooleren visst det er det, men ser ut som en turboII det ble laget en bodykit som noe med maria til disse bilene, det skal visst være nice. slenger med et bilde av hva vi har gjort med en kompis sin rx7, dog uten turbo versjon..bilen hans er oransj metalik med oz felger, og motor rommet go motor er lakkert candy red.. street portet med en svær garret turbo og hjemme laget eksos manifoil. kan ta flere bilder visst det er ønsket. Siter Porsche 944/951 x Aprilia RS 125 SF (RSF) Honda MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 hva er foresten forskjellen mellom turbo og turbo 2? står ikke turbo 2 på IC'en. du kan godt legge opp noen bilder inspirasjon er bra :D Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellRotary Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 turbo 2 er navnet på fc med turbo. forskjellen på fc turbo er om det er s4 (86-89) m/ca 180hk og s5 (89-91) m/ca 200hk her har du en link til mariah kittet som honda69 snakket om: http://www.mariahmotorsports.com/ Siter 05 Mazda 6 2.0 90 Mazda rx7 TII x88 Honda aerodeck x89 golf 2 x91 BMW 318i cab x77 Volvo 242 x77 Mazda 929 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 da er jeg temmelig u sikker på hva jeg har :S for det skal ha hvert et motor bytte på bilen... men de jeg kjøpte bilen har mindre peiling en brødskiva jeg spiste til frokost i dag. så jeg aner ikke hvordan de sa det var en 92 modell motor.. men da måtte vel mye mere en motoren byttes?? de snakka så fint om 240hk.. men tror ikke det er det.. aner egentlig ikke hva jeg har kjøpt her :S hehe... finner nok ut av det hvis jeg ser på motor nummeret :) widebody'en der var sinsyk da :) litt dyr da... hvordan body kit er det du har hellrotary? Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 rå stilig bil du har fått deg! skulle jeg hatt rx7 hadde det blitt en sånn en sak! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg