FX2000 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 fint noen setter pris på det da :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 fikk den nesten til å starte i dag den tente og var bare litt sur men med nye plugger i morgen og ny bensin blir det bra... da skal nok tralle fyre :) :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Kult! første skritt det! :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 halla fredrik kult at skuta nesten fyrra i stad da, hadde nesten trudd vi skulle få liv i den når den begynte å tenne litt, hehe Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 må nok vente til i morgen :) :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ah.. deilig om den fyrer i morgen da ;) Du får ha lykke til med prosjekt som kan bli grise fett!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 og det gjorde den... men den gikk ikke da, fikk ikke kjørt noe... den startaet på første draget også hostet den og harket litt så prøver jeg å gi litt gass for å få litt turtall også slokner den og da får jeg ikke startet den igjen.. men jeg fikk heller ikke byttet bensin så lurer på om det kan være feilen... eller er ganske sikker på at det er feilen... så på lørdag skal den tas på en kjøre tur bare litt fram og tilbake på veien der vil kjenne på den og se om jeg finner noe annet galt med den... også har jeg også vurdert om jeg får den til å går bra om jeg skal begynne med karroseri og intriør før jeg tar motor men det for tiden vise.. ha en hygglig kveld :) :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det er kjipt det! Først fyrer den og så slokner den! Du finner sikkert ut av det. Karroseri før motor sier du? Hmmm.... Skeptisk. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvis jeg får motoren til å gå bra så kan jeg slite litt mere på den før jeg overhaler den ;) hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 vi tar det på lørdag da??? etter eller før vi tar på Mustangen, så det blir spenende om den fyrer, å går. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 før så klart.. hadde hvert fint siden vi kanskje før kjørt litt rundt på strøket der nede... ;) :thumb Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Skjedd noe morro her eller? Fått den til å fyre? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 skulle ønske jeg hadde.. siden jeg ikke har fått det til så blir det bare å rive ut motoren neste uke... gidder ikke feilsøke mere selvom den sikkert hadde startet etterhvert er det like greit å begynne nå som senere.. må bare få den ut så ting blir litt lettere og se på... må indrømme at jeg blir litt d-moralisert når jeg ser ned i under panseret der... så mye slanger som går over alt :S .. men dette finner vi ut av... Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 det er verre under panseret ditt en det er på rommet ditt!!! hehehe ligger å ler!!!! Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 får se hva som kjører fra hvem vi om din slappe 4.7liter med under 200hk eller min 1.3 med ca samme heste antall.. og det er uten trimming på begge.. der kan man se hva 1.3L kan gjøre i hendene på en japse også kan man se hva 4.7L gjøres i henda på en amerikaner.. ser vel lett da at japsene har litt mere peiling... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg