Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og det gjorde den... men den gikk ikke da, fikk ikke kjørt noe...

den startaet på første draget også hostet den og harket litt så prøver jeg å gi litt gass for å få litt turtall også slokner den og da får jeg ikke startet den igjen..

men jeg fikk heller ikke byttet bensin så lurer på om det kan være feilen... eller er ganske sikker på at det er feilen...

så på lørdag skal den tas på en kjøre tur bare litt fram og tilbake på veien der vil kjenne på den og se om jeg finner noe annet galt med den...

også har jeg også vurdert om jeg får den til å går bra om jeg skal begynne med karroseri og intriør før jeg tar motor men det for tiden vise.. ha en hygglig kveld :)

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønske jeg hadde.. siden jeg ikke har fått det til så blir det bare å rive ut motoren neste uke... gidder ikke feilsøke mere selvom den sikkert hadde startet etterhvert er det like greit å begynne nå som senere.. må bare få den ut så ting blir litt lettere og se på... må indrømme at jeg blir litt d-moralisert når jeg ser ned i under panseret der... så mye slanger som går over alt :S .. men dette finner vi ut av...

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se hva som kjører fra hvem vi om din slappe 4.7liter med under 200hk eller min 1.3 med ca samme heste antall.. og det er uten trimming på begge..

der kan man se hva 1.3L kan gjøre i hendene på en japse også kan man se hva 4.7L gjøres i henda på en amerikaner.. ser vel lett da at japsene har litt mere peiling...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider