Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

Se her ja :D

Najst prosjekt. Dette liker jeg.

Hehehe du handler til den store gullmedaljen?

Keep up the good work!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ikke helt må få ut motoren og få den til å gå først..

bilen har ikke akkurat blitt behandlet pent.. så er mye jobb...

kanskje jeg holder følge med deg etterhvert :)

men ikke før om en stund i såfall ;)

fikk gjort litt i går før jeg ga meg tokk ut radiatoren og det dekslet som gir bedre luftføring til vifta... også tokk ut det jeg har hatt ut før egentlig fra luft filter til intercooler... driver og forbreder å løfte ut motoren... men er så utrolig mye dritt som abuslutt skal til karoseriet ;) grunnen til at ting går så sakte er jo fordi jeg må merke alt og passe på så jeg ikke ødelegger noe :) hehe

men det går fremover da..

:thumbs

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det erbedre å ta seg godt tid og få gjort det riktig en å gjøre det fort og gærent, for så å finne ut senere at du har røska istykker litt ledninger. :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er hellrotary på forumet sin det :) tenkt på det kittet men får se.

men nå forlebig vil alt gå på motor..

har ikke kjøpt meg noe greier enda rett å slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe.. :S tenkte å begynne med å dra ut motoren så jeg kan bygge innenfra.. hvis dere skjønner..

også jobber så klart tiden imot meg.. har jo aldri tid :P hehe

men nå begynner vinteren og slippe tak så nå blir det bra.. skal stå på litt mere ta meg noen helger jeg ikke gjøre noe annet :)

kommer vel til å handle en del på http://www.simtechracing.no/simtech_turbo.htm

hehe

men får se driver å sparer..

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå får du faen meg få fart på dette prosjektet ditt!!:p Du må vel kjøpe større turbo, og piffe opp motorn din. Fått ut motorn din enda?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skrudd fra klokka 1430 til 2000 i dag...

har ingen bilder da... men er vel ikke så morro og se meg drive og merke kabler og slanger.. men vil bare si at ting går fremover håper og få ut motoren på onsdag... så sant jeg fåpr ut ledningsnettet da... det er vevd inni alt som er der blir helt oppgitt jeg ass... stivt er det også lurer litt på om jeg skal lage meg et nytt et... bruke litt av elektro skillsa mine ;) hehe.. men update på onsdag stay tuned ;)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn i dag er dagen motoren SKAL ut :)

i går var jeg innom hobby sjappa på strømmen hvor jeg fant noe spennede..

100_0692.jpg

nå mangler jeg bare bmw'en ;)

var mere og gjøre klart... her er verktøyet mitt bare sånn for stemningens skyld :)

100_0698.jpg

når jeg skulle ha ut lednings nettet og sånn måtte jeg ha ut mye rart blant annet insuget så naturligvis så fant jeg noe merklig og ta bilde av :) Melby boy på forumet her sa at det var bare japanere som klartre og lage 3 gass spjeld istedet for 1 stort...

100_0701.jpg

har fått ut en del så er ikke så dårlig plass der lengere

100_0703.jpg

tok et lite bilde av godsakene også :D

100_0705.jpg

panseret er av...

100_0707.jpg

fått noe rare greier på ruta.. aner ikke hva det er ;)

100_0708.jpg

men siden alt gikk så bra måtte jeg ødelegge noe

100_0710.jpg

men sånn er livet... får håpe alt gå bra i dag så motoren er ute og i kjelleren min i løpet av kvelden... håper for al del det går bra :D hehe :thumb :thanks

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var motoren ute...

men først en kommentar til det t'k'v sa... TOPPEN??? Jeg har da ingen topp.. motoren min er som deilige damer toppløs :P

for alle som ikke vet det så har ikke vankelmotoren en så kaldt "topp" heller ingen ventiler eller kam.. så er ikke helt som den "otto" motoren du er kjent med ;)

men tilbake til saken Motoren er ute å det var STUUUK.... fordi vi skulle ha ut eksosen først... å det var :hvaskjera alt bare satt...

men ut kom det

000_0032.jpg

etter eksos anlegget var ute så var det ganske planke kjøre bortsett fra gir stanga som vi bare glemte så den hang litt der :S

000_0039.jpg

(tokk så klart bort kula da ;) )

og da var den ute :)

000_0038.jpg

dere vet jeg elsker bilder av turboen min...

000_0035.jpg

000_0034.jpg

må takke til Rahmi han som koser med min 13B der.. for at han hjalp til .. sånt teller når bilen blir morsom ;) hehe :thanks

000_0036.jpg

der ble det ganske tomt og siden jeg var fast bestemt på en prøve tur erstattet jeg min 13 b med en rekke Rahmi men 1Rp (rahmi Power)

000_0037.jpg

dere får ha en fortsatt god kveld..

nå skal jeg SOVE er litt sliten..

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider