Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm nesten en skamm. hare ikke hatt oppdatering på lenge...

har dårlig samvittighet for at ikke motoren er ferdig overhalt...

men jeg har da gjort noe, mangler bare å ta av clutch og svinghjul så er blokka clean... tenkte å ta dagen i morgen og glass blåse litt :) også få av sving hjul å clutch så klart :)

grunnen til det nye pågangs motet er bane kjøring med bmw'en.. må ha mere power så jeg får den skikkelig ut.. blitt skikkelig gira på bane kjøring siden jeg fant ut at jeg faktisk ikke var så halvgæren til å kjøre på bane ;) hehe

men kommer en update med bilder i morgen så bare hold dere fast ;)

Edit:

Ps maser også på melby-boy på at han skal få ut fingeren av rompa også. var ute å kjørte med mustangen hans i dag Var ganske morsomt. mange som snudde seg ;) så nå er gløden der for han også så håper ting går fremover for oss begge :)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle faktisk akkurat til å mase på deg, og si at du måtte komme med noen oppdateringer. Men du kom meg i forkjøpet.

Gleder meg til å se litt framgang her!

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn da var dagens økt ferdig.. fått tatt av sving hjul og clutch også har jeg glass blåst nedre del av insuget..

sånn så det ut...

100_0859.jpg

100_0860.jpg

100_0862.jpg

sånn ble det

100_0863.jpg

100_0864.jpg

100_0865.jpg

og sånn ser motoren ut nå

100_0866.jpg

prøvde å løfte den klarte faktisk å løfte den alene ikke at jeg klarer å bære den men jeg klarer ihvertfall å få den ned trappa nå med litt hjelp :)

tenkte å ta øvre del av insuget og alt som henger fast i det i morgen :)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt som har blitt tatt bilde av tilhører den nedre delen... :P hehe

alt ser vel ut som det den nedre delen gjorde før.. og dkal bli som den nedre delen er nå.. :) men jeg lurer på en ting. hva er det som er lurt å bruke til å rense igjennom insuget? og alle slangene?

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, tøft prosjekt!

Har kjøpt meg en liknende bil, så dette skal jeg følge med på.

Hilsen Jarbra

kult. som prosjekt eller bare som fet bil?

hadde hvert morsomt å se et bilde av den..

hvor mye ga du? hvs du ikke vil annonsere det kan du sende det på pm ;) morro å se andre som tar til fornuft ;) hehe

:thumb

har sendt mail til simtech racing og hørt om det var mulig å kjøpe alle delene jeg trenger til overhaling fra dem. også har jeg spurt på pris på porting og slengt frem den forlebige handle lista mi.. vil høre om de vil anbefale at jeg gjør noe mer eller om jeg bør gjøre mindre.. men det viktigste er at det blir holdbart og over 300 hester :hello:

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult. som prosjekt eller bare som fet bil?

hadde hvert morsomt å se et bilde av den..

hvor mye ga du? hvs du ikke vil annonsere det kan du sende det på pm ;) morro å se andre som tar til fornuft ;) hehe

Ikke for å spolere noe, men det er Tom K sin gammle fra mazda-ogn om det sier deg noe:)

Grattis med bil Jarle!

Glassblåsing ser jeg at er tingen. Dette blir pent.

Stå på.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spolere noe, men det er Tom K sin gammle fra mazda-ogn om det sier deg noe:)

Grattis med bil Jarle!

Glassblåsing ser jeg at er tingen. Dette blir pent.

Stå på.

Joachim

Takker!

Det stemmer. Måtte ut med 38. Syns det var rimelig, men er litt arbeid som gjenstår. Motoren har gått 4000km, så er i allefall et godt utgangspunkt. Er i aller høyeste grad en prosjektbil, så havner nok en tråd her etter hvert som pengene triller inn.

IMG002.JPG

Der fikk jeg inn et bilde også!

Skal ikke se bort ifra at jeg kommer en tur innom garasjen hvis det er greit, Joa. Bor jo ikke langt unna! :)

-Jarle

1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altid greit med besøk ikke så mye å se på enda men... ingen som ikke er velkomne bare spør først så jeg får bli med også :P

mulig jeg kommer å besøker deg også hehe jeg er VELDIG mye i sparsoborg og fredrikstad og hvaler.. dama mi bor i sarpsborg. så tilbringer mange helger der for å si det sånn ;)

I morgen skal jeg snakke med en fyr på jobben min som tidligere har hvert biloppretter, han tar fortsatt på seg jobber så jeg tenkte å spørre han hva han skulle hatt for å rette alle bulker å ta all rust på bilen.. hvis han kan ta det er det godt mulig bilen blir ferdig til neste år... hvis han ikke kan ta det kan det fort ta litt lengere tid :) men tenkte å få gjort litt på den i dag så jeg kan ikke sitte her å skrive hele dagen...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort litt i dag også...

glass blåst litt...

100_0868.jpg

100_0870.jpg

100_0878.jpg

100_0879.jpg

blir aldri lei av å glassblåse ting å legge ut bilder av det :assman

har også tatt ut setene og fjærna teppe på rust jakt..

100_0877.jpg

100_0872.jpg

100_0875.jpg

nå trenger jeg litt PRO øyne som kan se om de ser noe rust de flekkene dere ser er filt jeg så ikke noe rust men er det noe jeg overser.. jeg hadde regnet med mere rust..

kan ikke si at jeg blir sint av at jeg ikke fant noe men er litt skeptisk siden det er ruglete der.. eller er det sånn det skal være?

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider