Gå til innhold

Papperboy's Rx-7 FC Drifting prosjekt

Ranger emnet

FX2000

Anbefalte innlegg

• Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir aldri for mye glassblåsing! Det så forresten veldig pent ut.

Har ikke PRO øyne jeg så jeg kan ikke hjelpe deg. :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

La merke til at du har bakseter i bilen. Det har jeg og, men den er bare registrert for 2 i vognkortet. Hvordan er det med din?

Glassblåsinga ser veldig bra ut!

Hilsen Jarle

registrert for 4 men er umulig å ha 4 mensker inni bilen kanskje 2 mensker og et marsvin, hvis det ikke er et veldig stort marsvin..

nei tror ikke det er rust og det er bra ble faktisk veldig posetivt overasket når jeg tokk ut teppet å så siden teppet på passasjersiden var vått så regna jeg med de rust flekkene eneste jeg fant var at det hadde kommet litt rust på ene feste til setet men det e ikk noe prob siden det igjen sitter på en brakett..

tenkte å få ut mere av bilen i morgen så jeg får se i bagasje rommet også. så får jeg bestemme meg senere om dashen skal ut enda...

mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peis på, ta opp lån og lag en skikkelig wankel rakett!

M3'en har vel 286 hester men den er jo et tonn tyngre en rx7'en! :p Hvis du tar opp lån og bare peiser på så går det bra vettu.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge jeg ikke sikter på 500hk borti der så blir det nok holdbart nok, som sagt før i tråden skal jeg satse på en 350hk.

men kommer til å kjøpe deler som er lagd for mye mere..

det er jo 200 orginalt i denne motoren (er ikke sikker pga jeg ikke er 100% sikker på hvordan motor det egentlig er..

men hvis de snakkest sant skal det være 200 orginalt så med nyoverhalt motor, større tubo racing coiler, nytt manifold, font montert IC,ny bensinpumpe, alu radiator og data sprut. bør jeg klare 350hk LETT tror det da også blir ganske holdbart hvis jeg vedlikeholder det bra..

men jeg er jo så klart åpen for å kanskje oppgradere vidre.. men etter dette blir prioritering mere på understell når det er i orden blir det styling og lakkering :)

bilen skal være ferdig neste år hvis alt går etter sånn planen er nå...

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plxr:

hehe tror ikke det blir noe problem tror ikke hu får så lyst til å sitte på når det går såpass, fikk hu så vidt til å sittepå et par runder med bmw'en på banen. hu syntes det var morro da.

alle som vil kan få sittepå en tur liksom tror nok ikke jeg vil nekte noen å sittepå, så gla jeg er i vise frem bilene mine..

TKV:

når kammeraten min har kjøpt seg M3 så blir jeg strengt tatt nødt til å kjøre fra han.. vil også ha justerbart trykk så jeg vil forebeholde meg friheten til å skru opp trykket :D men jeg vil nok for det meste ha rundt 300. så kan jeg skru opp til 350+++ når det er nødvendig :)

aner egentlig ikke hva det tåler men tror ikke 350 bil FOR mye..

også er det det de anbelafer å drifte med på denne bilen siden den er så brå...så blir morro å se hvordan det blir :)

men kjøre fra M3 er minste kravet..

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider