Gå til innhold

Skurring i høyttalere-FIKSET!

Ranger emnet

Spiritus Sancti

Anbefalte innlegg

Kobla litt anlegg i stad.

Og ved føttene og i døra på passasjer sida lager det en rar lyd. Når jeg gir gass forstyrrer det på en måte. Skjønner ikke hva det er? Har bytta kabelsko og sett etter brudd..

Og et spm til. I signal kabelen til forsterkeren er det en tynn ledning mellom de to scart greiene. Hva er den til? Er det den REM greia?

Takk for alle seriøse svar.

veit ikke om jeg er ute og sykler nå men når jeg kobbla anlegg blei de greie forstyrrelser pga la phono og + ved siden av hverandre

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det kunne jo hende. Men det er ikke forsterkeren det er noe med. Samme om jeg kobler den til eller ikke. Det er front høyttalerene på venstre side (som jeg driver fra cd spilleren).. Men takk for all hjelp, skal sjekke jordinger i morra:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Skjekk jordinger, samt at alt er koblet rett på baksiden av spilleren

Ledningen som ligger mellom phonokablene er remote ledning, denne gir spenning til forsterkeren når du har spilleren din påslått.

Til forsterker, anbefaler jeg deg sterkt å bruke kabler som er skjermet, grunnet støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har kobla alt riktig på baksiden av spilleren, og jeg har byttet jordingspungt. Og det er fortsatt ikke noe forbedring.. Hva kan det være da?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig viktig at jordingen er god til alle komponentene.

har du lagt opp kablene til forsterken på hver sin side av bilen?

hvis dem ligger på samme side, så blir det i de fleste tilfellene dynamostøy (susing som henger sammen med turtallet).

den tynne ledninga som er på signalkabelen, er styrestrøm. (remote/rem).

men anbefaler å legge opp en egen ledning til dette, da den som er på signalkabelene er altfor svak, og blir lett ødelagt.

anbefaler 0,75 kvadrats RK (flertrådet).

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...