Gå til innhold

_Martin_: Ford Sierra, prosjekt førstebil

Ranger emnet


_Martin_

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener det skal gå bra, eller så er det jo bare å skru av å se, det tar ikke lange tida. Men hvis det passer få det på den røde!!MED EN GANG!!

 

Skal se om det passer ja. Det er jo mye tøffere :D Men hva gjør jeg med hornet, det er ikke på cosworth-rattet, men på blinklysbryteren

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo

 

En liten uppdate her :closedeyes:

 

Har ikke skjedd så alt for mye med bilen i det siste, men har fått inn IS ratt, tåkelys, netting i grillen å har fått på sommerfelgene :rolleyes:

Har ikke fått tid til å sette på senkesettet ennå pga holder på å sveiser rust på en pickup vi har, pluss at jeg og noen kamerater har sveist bur og skifta toppakning på jordebilen :blush:

 

Bilder :) Var litt mørkt da bilene ble tatt, menmen

 

Sierra048Small.jpg

Sierra049Small.jpg

Sierra050Small.jpg

Sierra051Small.jpg

Sierra052Small.jpg

Sierra053Small.jpg

Sierra054Small.jpg

Sierra055Small.jpg

Sierra056Small.jpg

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var det på tide med en oppdatering igjen. Har nesten ikke skjedd noe med bilen siden sist pga andre prosjekter. Men her en dag i ferien begynte jeg å demontere den ene støtdemperen foran. Men jeg greier ikke å få demperen ut av navet :angry:

 

Noen som har noen tips. Har støtta opp demperen underifra og slått det jeg makter på navet, men det rikker seg ikke. Har slått inn en meisel der som bolten går igjennom og kan se at demperen beveger seg i navet hvis jeg røsker i demperen men greier ikke å dra den ut av navet...

 

Er det mulig at jeg har slått demperen skjeiv?

Sierra009Small.jpg

 

Her er problemet.

Sierra010Small.jpg

Chevrolet Silverado 6.2 91mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår