Gå til innhold

Prosjekt Golf 2 GtR VR6 kompressor

Ranger emnet

Cyberscott

Anbefalte innlegg

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ut til å bli knall dette!:)

åssen type luftinntak erdet på skjermen? vito?

lingner veldig på sånn merce riller ja... men de jeg har ver sånn ferdig brakett til å sveise inn.. trur det er bilde av den i begynnelsen på tråden....

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe dritt når anlegget har tømt sentrallåsen, du ikke kommer inn i bilen, å må ringe meg for å få hjelp da Fredrik. :P hehe. Godt Audien Har Audi Dørhåndtak MED nøkkelhull, til tross for sentrallås. :P Men ser jo skikkelig bra ut da. Begynner å bli heftig detta. :D Gleder meg til motorbygget starter, og vi skal prøvekjøre kjærra :D

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å se hvor bra det er på bildene da.

Du har bare skjært hakk inn og dratt det ut?

Kan se litt balle ut hvis den ytterste knekken er borte.

ja bildene lyver litt ja,.. har skjært hakk ja og dratt de ut.. har aldri gjort detta før så hadde vært kult med noen forslag på hva som blir pent på golf... har jo sett noe men.. G60 breddere som er strøkne er vel ikke så lett å få tak i lenger?? vil ha litt lav bil....

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Blir noe dritt når anlegget har tømt sentrallåsen, du ikke kommer inn i bilen, å må ringe meg for å få hjelp da Fredrik. :P hehe. Godt Audien Har Audi Dørhåndtak MED nøkkelhull, til tross for sentrallås. :P Men ser jo skikkelig bra ut da. Begynner å bli heftig detta. :D Gleder meg til motorbygget starter, og vi skal prøvekjøre kjærra :D

he he.. da må jeg krype igjennom bagasjen..hehe.... må se å få kjøpt meg motor jeg.... gleder meg sinnsykt til første gang den starter og skal ut på veien..

PS. komnmer noen små opdateringer snart

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
du trenger ikke men får å få et bra resutalt så bli det best å fjerne gammle grunningen først:)

mhm.. ;) tenkte meg det...

driver å sveiser igjen hulla etter at jeg har kappa vekk rust hull... ikke spesielt morsom jobb men...

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider