GhostGoose Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Har endelig fått tilbake internetten... lurer på om man kan registrere slike monkeybikes, sett en fet på mcoslo på 9.4 hk. hvor er det lov å kjøre med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Hahah.. Har ikke svar på dine spm. men fy faen det var teit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 heter jo kansje MINI bikes eller pocket bikes..... ikke MONKEY... hvor tror du man kjører slikt?... p.plassen på tusenfryd!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by rdl heter jo kansje MINI bikes eller pocket bikes..... ikke MONKEY... hvor tror du man kjører slikt?... p.plassen på tusenfryd!!!! Det går faktisk løp med de i noen land. Og nei... du får nok neppe registrert en sånn en. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Det var nok denne han så på MC oslo http://www.mcoslo.no/nye/diverse.asp?id=15&rad=2 Dette er ikke den typen du har vist på bilde... denne er litt større.. og den typen som vist på Mcoslo får man registrert ja.. har sett ett par sånne på veien Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Hadde jeg sett en type som hadde kommet kjørende på en sånn, på ei vanli gate, hadde jeg flira så jeg hadde døua :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Andeeh Hadde jeg sett en type som hadde kommet kjørende på en sånn, på ei vanli gate, hadde jeg flira så jeg hadde døua :D så fint for deg. sykkelene har mange navn deriblant MonkeyBike, morsomt leketøy syns nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Andeeh Hadde jeg sett en type som hadde kommet kjørende på en sånn, på ei vanli gate, hadde jeg flira så jeg hadde døua :D Andreas/Ford_Power kjørte rundt med en sånn :D:D Eller, var vel crosser versjonen Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Ser moro ut, er enig i det, men ser allikevel hysterisk teit ut.. Hva er de egentli laga for? Har Andreas hatt sånn?? Passer jo han da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by GhostGoose så fint for deg. sykkelene har mange navn deriblant MonkeyBike, morsomt leketøy syns nå jeg Monkey bike er en moped!! Pocket bike er det du har lagt ut bilde av, og nei du får ikke registrert dem. Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Andeeh Har Andreas hatt sånn?? Passer jo han da :P Søskenbarne hadde den "lagret" der, måtte jo teste ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Såklart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Hehe.. Det der er en Pocket Bike, og den er ikke lov til å regge. Derimot er det lov å regge MONKEY Bikes.. Lurer litt på å kjøpe meg en Pocket Bike, Suzuki Lucky Strike Team :D Dritfete! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by KeLoN Hehe.. Det der er en Pocket Bike, og den er ikke lov til å regge. Derimot er det lov å regge MONKEY Bikes.. Lurer litt på å kjøpe meg en Pocket Bike, Suzuki Lucky Strike Team :D Dritfete! Suzuki Lucky Strike? Svarte.. Jeg ga bort min :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Er Monkey Bikes større enn den har post`a her oppi da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg