Jan Erik Johansen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 oh.. hehe.. la ikke merke til at det sto at den var til salgs.. så bare at den var listet opp i signaturen. :P nils: avventer svar fra sykehuset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Jan Erik Johansen skrev: oh.. hehe.. la ikke merke til at det sto at den var til salgs.. så bare at den var listet opp i signaturen. :P nils: avventer svar fra sykehuset. oki... Uansett så er den CRX'en helt ubrukelig til dB-drag, fordi det er en del-sol, dvs det er den lille "cab" versjonen eller hva man skal kalle det med ekstremt lite plass bak setene.. (er en 2 seter) dvs den er sikkert ikke ubrukelig, kommer jo helt an på hvor mye man satser på det lissom, til vanlig bruk er det sikkert greit. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.kris.1000lecie.pl/delsolpics/honda%2520del%2520sol%2520(1).bmp&imgrefurl=http://www.kris.1000lecie.pl/delsolpics/delsol.html&h=375&w=500&sz=550&hl=no&start=1&tbnid=xpFfBQz2prEw0M:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Ddel%2Bsol%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D Her er den type bil :) Løp å kjøp Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jan Erik Johansen skrev: hvis du ikke klarer det med 2x 18" så Bør du bli flau, hehe. :) jeg har en vanskelig sedan og bygge i, mens du har CRX som går for å være en av de beste db bilene utenom panda. hehehar ikke klar over 142.5 med blaupunktene enda. men det var med 2 da. spilte lavere med alle 3, men tror det var mer pga feil kasse. på nm derimot var det noe som var feil med annlegget. slet med dårlig kontakt i signalkabelen, og forsterkeren fikk derfor plutselig bare 1/2 signalstyrke... :( men tror jeg kommer til å satse mer på bass-race enn db til neste år. er der jeg har best kjangse tror jeg, for i db er det mange som lett slår meg nå, og da mye pga bilen. Tror du misforsto litt ;) Jeg mente din og min 18" (trodde du bare hadde én). Hehe. Jeg skal ha én SX18" i en Volvo V40, jeg. Når det gjelder CRX'en, så er det som Hifonic påpeker, en Del Sol. Du har sett hvordan det går med dB-drag i den! :) 135.8dB i 35-liters lukka kasse med en 15"... (M.a.o. - it sucks). Hvor svær kasse har du i bilen din, da? Det er en fyr i Canada som ligger oppunder 150dB med to titommere i en sedan. RE SX! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 BoomBoxx skrev: Tror du misforsto litt ;) Jeg mente din og min 18" (trodde du bare hadde én). Hehe. Jeg skal ha én SX18" i en Volvo V40, jeg. Når det gjelder CRX'en, så er det som Hifonic påpeker, en Del Sol. Du har sett hvordan det går med dB-drag i den! :) 135.8dB i 35-liters lukka kasse med en 15"... (M.a.o. - it sucks). Hvor svær kasse har du i bilen din, da? Det er en fyr i Canada som ligger oppunder 150dB med to titommere i en sedan. RE SX! :) En amerikaner jeg har blitt litt kjent med spilte 153 med en Stratus i Street B, så det skal være mulig å spille høyt i sedan... Dette var med to 12" og 5-6 kW. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 BeemerZ1 skrev: En amerikaner jeg har blitt litt kjent med spilte 153 med en Stratus i Street B, så det skal være mulig å spille høyt i sedan...Dette var med to 12" og 5-6 kW. øhh??du sier ikke det...:hvaskjera "dumt" at jeg nettopp har kjøpt sånt bil da...:) men det var det store dashbordet som lokket først :) JEJ: spennende tid i møtte!! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 BoomBoxx skrev: Tror du misforsto litt ;) Jeg mente din og min 18" (trodde du bare hadde én). Hehe. Jeg skal ha én SX18" i en Volvo V40, jeg. Når det gjelder CRX'en, så er det som Hifonic påpeker, en Del Sol. Du har sett hvordan det går med dB-drag i den! :) 135.8dB i 35-liters lukka kasse med en 15"... (M.a.o. - it sucks). Hvor svær kasse har du i bilen din, da? Det er en fyr i Canada som ligger oppunder 150dB med to titommere i en sedan. RE SX! :) hehe, ja, da missforsto jeg litt. tenkte på en annen type bil jeg. :) men har 12" suber jeg, ikke 18" (selv om det var det jeg planla først). 3x 18" i en middels stor sedan er vel ikke akkuratt den helt lette installasjonen, hehe. :D james: blir spennende å se hvordan det ender opp ja. blir nok ikke perfekt uansett dessverre, men det får jeg aldri blitt uansett med mindre de bytter ut hele hodet... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Jan Erik Johansen skrev: james: blir spennende å se hvordan det ender opp ja. blir nok ikke perfekt uansett dessverre, men det får jeg aldri blitt uansett med mindre de bytter ut hele hodet... :hammer Er det ikke det som kalles recone...? :D Men du får ha lykke til i hvert fall! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg vurderer å prøve meg på Dbdrag for første gang i år.. Vet ikke helt enda, om jeg tørr, føler meg ikke helt i samme gjeng som dere andre.. Om jeg skal være med så blir det ikke fordi jeg trur jeg vinner akkurat, men vil gjerne prøve, få erfaring fram til jeg en eller annen gang i fremtiden kan satse mer seriøst , men får se om jeg tørr :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 bjaa skrev: Jeg vurderer å prøve meg på Dbdrag for første gang i år.. Vet ikke helt enda, om jeg tørr, føler meg ikke helt i samme gjeng som dere andre.. Om jeg skal være med så blir det ikke fordi jeg trur jeg vinner akkurat, men vil gjerne prøve, få erfaring fram til jeg en eller annen gang i fremtiden kan satse mer seriøst , men får se om jeg tørr :p jeg har heller aldri prøvd db-drag, men en gang må jo bli den første:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Jeg er hvertfall ikke med i "gjengen", min høyeste SERTIFISERTE score er 136.8. Satser litt høyere i kommende sesong, så får vi se om det bærer frukter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Alle er like velkommen i dB Drag Racing.... Jeg kan love deg at har man først prøvd, så blir man hekta.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Tor Steinar Aamodt skrev: Alle er like velkommen i dB Drag Racing.... Jeg kan love deg at har man først prøvd, så blir man hekta.... "En burp - og du er hekta..." ^_^ når jeg kom i en lada, og ble godt tatt imot, så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for, hehe. alle er velkommen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Defus Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hadde lyst å delta med de nye subbene i sommer, men gidder ikke å kjøre til mo i rana for å delta. Tja, får følge med på listene, kanskje det kommer lengere nord en eller annen gang. Siter Speisen Ingen like dialekta mi, så eg må skrive på bokmål. *irritert* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 har lagt opp jeg , hehe , solgte db bilen , men har anlegget enda :D spilte 139db men 1stk 12" :D tor steinar har aldri sett meg uten røyken i kjeften :P Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg