Corsa Tuner Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Vet nå om en 71mod 142 de luxe eller hva det heter... Bilen er 100% orginal og hatt 2 eiere. Siste eier var onkel til muttern og han døde for en uke siden. Er dette en grei bil sånn generelt. har ikke sett bilen på mange år selv, men kom denne med no chrom grill? Noen som har bilder av orginal 71mod? Å hva er en sånn bil verdt i kroner ved kjøp. Er vell tett ved strøken vogn, mørk grønn av farge. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Har ikke no bilder da jeg ikke har sett bilen på mange år selv. Bare vet den er tatt vare på og skal være veldig strøken. Men 5k er vell en grei pris? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Bilen blir bruksbil, ikke no jobbing med den da. Brukes som den er til den dør tenker jeg. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Bilen blir bruksbil, ikke no jobbing med den da. Brukes som den er til den dør tenker jeg. synd, viss den er i noelunde bra stand da.. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg