Machine Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hei, Gud Jul og ett godt nyttår til folket :D Har ett lite problem med automatkassa til 940in min. Den har begynt å slure i 2.gir. Det er kun 2.gir som slurer, 1,3, og OD slurer ikke. Er det no lameller i automatkassa som har tatt kvelden, eller no med oljetrykket osv ? Takker for svar på forhånd. Mvh Kim Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 Hei.. Hadde lignende problem før jeg skiftet til manuellkasse.... Fikk først sluring på gira og hadde tilslutt problem med å i det hele tatt få bilen til å rulle. På slutten var det kun reversen som fungerte I den var det et ventilhus som var kløvet... Ringte Volvo i Sverige for byttekasse, de sa at det var umulig at jeg hadde slitt ut kassa.. I såfall var jeg den første som de hadde hørt om... :roll: De hadde heller ikke byttesystem på dem, så ny kasse ville koste ca. 98000.- :drive2 (men dette er sikkert 5 år siden) Var ikke vanskelig å bestemme seg for å smekke inn en M90 da ;-) Du kan få kjøpe kassa billig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 lameller, men sjekk først at det er nok olje. Lukter det svidd av olja så kan du bare overhale eler bytte Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg